Kategorija i podkategorija: | Plovila - Motorni brodovi |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Duljina (m) | 7.9 |
Vrsta motora | Vanjski |
Širina (m) | 2.35 |
Pojednostavite, a zatim dodajte lakoću.
Ovaj brod pruža iznimno dobru kvalitetu i vrijednost za novac s Mercury FourStroke 175 V6 motorom. S vrlo učinkovitim trupom, uz lagani i snažni motor, kombinira dobre performanse, nenadmašnu potrošnju goriva i nisku razinu buke. Vrlo malo (ako ih uopće ima) drugih 7-metarskih brodova s kabinama uspjelo je postići ovakve performanse s motorom od 175 KS. Ovaj motor omogućuje maksimalnu brzinu od 45 čvorova i potrošnju goriva do 0,75 l/nm pri ravnomjernoj brzini.
Svi brodovi sada koriste infuzijski sustav, optimizirane smjerove vlakana i vinil estersku smolu. Najveći motor koji preporučujemo je Verado ili Pro XS od 300 KS (maksimalna brzina 58 čvorova).
Performanse:
Kombinacija Monostep konstrukcije, agresivnog delta oblika i oštrog V-profila od 24,5 stupnjeva pruža sportske performanse i udobnost koja daleko nadmašuje ono što je uobičajeno u ovoj klasi.
Vrlo napredan trup:
Iako je pojednostavljenje bio prioritet, sam trup je vrlo napredan. Nikada prije trkaći geni Cormatea nisu bili očitiji. Iznimno mala težina i novi i revolucionarni centralno ventilirani „Monostep“ (razvijen od strane Cormatea) osiguravaju učinkovitost koju do sada nije bilo moguće postići s ovom veličinom i tipom plovila.
Nepobjediva potrošnja goriva i niska razina buke
Svi brodovi sada koriste infuzijski sustav, optimiziranu orijentaciju vlakana i vinil estersku smolu. Najveći motor koji preporučujemo je Verado ili Pro XS od 300 KS (maksimalna brzina 58 čvorova).
Dizajn:
Cilj je bio stvoriti jednostavno i minimalističko plovilo, ali s kvalitetom, završnom obradom i detaljima koji pripadaju najvišoj razini premium klase. Ovo je prava kvaliteta Cormatea u svakom detalju.
Iznimna učinkovitost Utility 23 omogućila je pojednostavljenje i olakšavanje svih dijelova broda. Nema nepotrebnih panela i svaki kvadratni centimetar laminata dizajniran je da bude minimalan, no vanjske površine su veće nego na mnogim drugim brodovima u ovoj klasi. Nepotrebni ukrasi ili „dizajnerski trikovi“ potpuno su odsutni. To se prvenstveno odnosi na učinkovitost i funkcionalnost.
Specifikacije:
Duljina: 709 cm
Širina: 227-235 cm
Gaz: 60 cm
Težina: od 1100 kg
Sjedala: 6
Ležajevi: 2+3
Spremnik goriva: 200 l
Spremnik vode: 30 l
Spremnik crne vode: 28 l
Omjer trupa: 3,2:1
Brzina: 45-58 čvorova
CE kategorija: C
Dizajner: Egil Ranvig
Dodatna oprema:
– Obojeni gornji dijelovi
– Pramčani propeler
– Nadogradnja na kontrolnu ploču i vrata kabine od mahagonija
– Nadogradnja na ogradu od nehrđajućeg čelika
– Tikovina na donjoj palubi i platformi za kupanje
– Tikovina na sunčanoj terasi
– Jastuk za sunce za pramčani prostor
– Ugrađeni hladnjak od 35 l s prednjim dijelom od nehrđajućeg čelika
– Stol u kokpitu od tikovine
– Nadograđeni zvučni sustav sa subwooferom
– Nadogradnja na litijeve baterije (dvostruki kapacitet, 10 puta brže punjenje, 5 puta dulji vijek trajanja)
– Bimini tenda (ne u kombinaciji s tendom)
– Sprayhood (ne u kombinaciji s biminijem)
– Brisač vjetrobranskog stakla
– Standardni Coastkey s FOB-om (nije kompatibilan s vitlom)
– Krmeno vitlo s udubljenim sidrom od 8 kg, užetom od 40 m i CoastKey premium
– Paket sidra uključujući sidro od nehrđajućeg čelika i ronilačko uže od 30 m
– Paket za brod: 4 užeta, kuka za brod s metlom, zastava/jarbol za zastavu i 4 bokobrana s Cormate ručkom/poklopcem.
– Električni WC uključujući posudu za otpad od 28 l i macerator
– Tuš na platformi za kupanje sa spremnikom od 30 l i tlačnom pumpom
– Uklonjivi štap za skijanje na vodi (dostupno samo za Super Utility)
– Antifouling + teflonski tretman na prilazu
– Priprema za probnu vožnju i isporuku