Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 14.7 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
S: Kratka osovina, H: Propeler, cijev i spremnik goriva,
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 2 cilindra, 350 cm3, 20 KS/14,7 kW pri 6000 o/min, vodeno hlađenje, 1 rasplinjač, PGM-IG elektroničko paljenje, ispuh preko propelera, svjećica: NGK CR5EH-9, zavojnica 12V/6A, motorno ulje: 1,1 l, ulje za paljenje: 0,24 l.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,08:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 10, indikatorska lampica ulja s upozorenjem, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), meki start putem užeta, električna krma, ručno upravljanje, daljinsko upravljanje, ručni nagib + električni nagib, 5 položaja trima, zaštita od pregrijavanja, nagib gasa, automatsko podešavanje trima ili ručno u pet položaja. S propelerom 10×7 5/8 dobivamo Powertrust verziju (motor s velikim potiskom)
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 650 mm/350 mm/1110 mm (S), 1240 (D) mm
Visina ogledala: 433 mm (S), 563 mm (D)
Težina: 46,5 kg (S), 49,5 kg (D)
Performanse:
Nepobjediv omjer snage i težine, konstantno ubrzanje zahvaljujući sustavu gasa rasplinjača. Glatko s niskim vibracijama i minimalnom bukom.
Ekonomičnost:
Elektroničko paljenje: smanjena potrošnja u svim rasponima okretaja. Prosječna potrošnja: 2,7 l/h.
Jednostavno rukovanje:
Podešavanje upravljača, lagano podizanje motora putem električnog trima ili ručno s plinskim amortizerom. Jednostavno ručno pokretanje zahvaljujući dekompresijskoj postavci. Električni start s automatskim čokom: jednostavno pokretanje.
Praktičnost:
Hondin patentirani sustav prigušenja smanjuje vibracije. 12A zavojnica paljenja u verziji s električnim pokretanjem. Najveća struja u svojoj klasi.
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008