Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 11 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 5500 |
Objašnjenje
L: Duga osovina, H: Propeler, cijev i spremnik goriva,
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 2 cilindra, 350 cm3, 15 KS/11,0 kW pri 5500 o/min, vodeno hlađenje, 1 rasplinjač, PGM-IG elektroničko paljenje, 12V/6A zavojnica. Ispuh kroz propeler, svjećica NGK CR5EH-9, motorno ulje: 1,1 l, ulje u nozi: 0,24 l
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,08:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 10, indikator ulja s upozorenjem, prekidač za gašenje (Quickstop), meki start putem užeta, električna krma, ručno upravljanje, daljinsko upravljanje, ručni nagib, 5 položaja trima, zaštita od pregrijavanja. S propelerom 10×7 5/8 dobivamo Power Thrust verziju (motor s velikim potiskom).
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 650 mm/350 mm/1110 mm (S), 1240 (D) mm
Visina ogledala: 433 mm (S), 563 mm (D)
Težina: 46,5 kg (S), 49,5 kg (D)
Performanse:
Najbrži i najlakši 4-taktni motor u svojoj klasi, najniže ubrzanje otpora, potisni propeler s četiri lopatice, najveći obujam u svojoj klasi, prosječna potrošnja: 1,9 l/h
Jednostavno rukovanje:
Podešavanje razine plina.
Električni start s automatskim čokom, jednostavno pokretanje.
Praktičnost:
Hondin patentirani sustav prigušenja: smanjene vibracije, smanjena buka zahvaljujući velikom prigušivaču usisa, zavojnica za punjenje od 12 A za verziju s električnim pokretanjem, najveća struja u svojoj klasi.
Pouzdanost:
Pokazivač tlaka ulja i kontrola pregrijavanja, ograničivač brzine, dugi vijek trajanja zahvaljujući visokotehnološkoj metodi proizvodnje.
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008