Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 70.4 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Legenda:
L: Duga osovina, D: Bočni daljinski upravljač, cijev propelera i spremnik goriva
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 2 cilindra, 222 cm3, 10 KS/7,4 kW pri 6000 o/min, vodeno hlađenje, 1 rasplinjač, elektroničko paljenje, ispuh kroz propeler. Svjećica: NGK CR5EH-9, ulje u motoru: 1,3 l, ulje u mjenjaču: 0,30 l.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,33:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 9, indikator ulja s upozorenjem, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), meki start putem užeta, električni start, ručni nagib, 5 položaja trima, zaštita od pregrijavanja. S propelerom 10×6 1/4 dobivamo Power Thrust verziju (motor s velikim potiskom).
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 610 mm/345 mm/1107 mm (S), 1237 (D) mm, Visina ogledala: 433 mm (S), 563 mm (D), Težina: 42 kg (SH), 48,5 kg (LR)
Prodajne prednosti:
Performanse:
Najbrži i najlakši 4-taktni motor u svojoj klasi, najniže ubrzanje otpora, propeler s četiri lopatice za snagu.
Ekonomičnost:
Najekonomičniji u svojoj klasi: 40% manja potrošnja od dvotaktnog motora, 20% manja potrošnja od prethodnog modela, prosječna potrošnja: 1,6 l/h
Praktičnost:
Hondin patentirani sustav prigušenja: smanjene vibracije, smanjena buka zbog velikog prigušivača.
Pouzdanost:
Pokazivač tlaka ulja i kontrola pregrijavanja, ograničivač brzine, dugi vijek trajanja zahvaljujući visokotehnološkoj metodi proizvodnje.
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008