Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 1.7 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
L: Duga osovina, C: Centrifugalni mjenjač, H: Ručno upravljanje, D: Europski tip, G: Ispunjava kriterije za propise Bodensee
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHV, 57 cm3, 2,3 KS (G), 1,7 kW (G) pri 6000 o/min. Zračno hlađenje, 1 rasplinjač, elektroničko paljenje, ispuh hlađen vodom, Svjećica: NGK MR4 A, motorno ulje: 0,4 l, ulje spojke: 0,05 l.
Mjenjač:
Variomat spojka,
prijenosni omjer 2,42:1, naprijed – neutralno + 360°
Oprema:
Standardni propeler 7 1/4 × 4 3/4, pokazivač razine ulja, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), ručka za upravljanje, jednostavno pokretanje užeta, ručni nagib, 5 položaja trima.
Dimenzije:
Duljina/Širina/Visina: 410 mm/280 mm/945 mm(S), 1100(D) mm
Visina ogledala: 418 mm (S), 571 mm (D)
Težina: 13,5 kg (S), 14 kg (D)
Jedinstveno na tržištu:
Jedini motor od 2,3 KS - 4-taktni s centrifugalnim mjenjačem, neutralnim položajem i upravljačkom ručicom, rotacijom od 360 stupnjeva, hlađenjem zrakom = bez zamjene impelera. Ugrađeni spremnik goriva.
Jednostavno rukovanje:
Upravljajte, ubrzavajte i mijenjajte brzine jednom rukom i integriranim spremnikom od 1 litre.
Jednostavan za transport:
Lagan kao dvotaktni motor i s velikom, ergonomski dizajniranom ručkom za nošenje.
Umjereno:
Više od dva sata vožnje s jednim spremnikom, prosječna potrošnja: 0,3 l/h
Sigurnost pri uporabi:
Neutralni položaj propelera i upravljanje jednom rukom; tako da je jedna ruka uvijek slobodna za držanje
Zaštita okoliša:
Podržava standarde EPA 2006 i CARB 2004.