Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Tohatsu |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 11 |
Težina motora (u kg) | 43 |
Način pokretanja | Ručno i električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6100 |
MFS15
PRIJENOSNI
Trudimo se pružiti vam najbolji mogući motor. Zato smo uzeli naš model od 15 KS i poboljšali ga uvođenjem našeg MFS15hp elektroničkog ubrizgavanja goriva (EFI), najlakšeg 4-taktnog modela od 15 KS s EFI motorom bez baterije u industriji! Možete uživati u dodatnim značajkama kao što je veći omjer snage i težine, što je najvažniji faktor kod vanbrodskih motora s malom snagom. Također smo uspjeli drastično smanjiti razinu buke i vibracija na našem novom vanbrodskom motoru od 15 KS s EFI motorom. Jedna od glavnih prednosti EFI sustava je brzo pokretanje bez potrebe za čokom, a pruža oštro ubrzanje u cijelom rasponu okretaja i značajno povećanu učinkovitost goriva pri potpuno otvorenom gasu. Samo naprijed; isprobajte ovaj motor! Nećete požaliti!
Power Tilt! Dodali smo Power Tilt našim modelima s daljinskim upravljanjem/plinskim pogonom za još veću udobnost rukovanja. Ovaj motor nudi iste značajke kao i naš standardni model s EFI od 15 KS, plus dodatnu značajku Power Tilt-a za još veću udobnost rukovanja. Kao i kod naših drugih motora, možete računati na njega da će pružiti istu pouzdanost na kojoj je izgrađen naš ugled.
Višenamjenska ručka upravljača
Prekidač za zaustavljanje, mjenjač naprijed, vijak za podešavanje trenja i prekidač za električni nagib (PTS: samo na modelima s električnim nagibom) integrirani su u ručku upravljača radi praktičnosti.
Sklopiva ručka za nošenje
Sprijeda smo uključili ručku za nošenje koja se lako može spremiti kada se ne koristi.
Separator vode iz goriva
Visokokvalitetni i jednostavni separator vode iz goriva standardna je oprema na svim motorima EFI 20 | 15 | 9.9. Ovaj jedinstveni, ali jednostavni separator vode iz goriva ne zahtijeva upotrebu jednog alata za ispuštanje vode.
Poboljšano težište
Pomicanjem teških komponenti (npr. radilice, pogonskog vratila) 30 mm naprijed u usporedbi s prethodnim modelom, težina naginjanja smanjena je za 26% u usporedbi s prethodnom verzijom, što korisnicima olakšava ručno naginjanje.
Kompaktni raspored sustava goriva za jednostavno održavanje
Spremnik za odvajanje pare (VST) dizajniran je za integraciju visokotlačne pumpe za dovod goriva, regulatora i hladnjaka goriva u jednu komponentu.
SPECIFIKACIJE
Motor (broj cilindara) 2
Izlazna snaga 15 KS (11,0 kW)
Zapremnina 333 cc (20,32 cu.in.)
Provrt x hod 61 x 57 mm (2,40 x 2,24 in.)
Električni ili ručni
start Vrsta upravljanja: daljinski upravljač ili ručka
Naprijed - Neutralno - Unatrag
Prijenosni omjer 2,15:1
Odabir raspona propelera 6″ - 10″
Poprečna visina 15″, 20″
Gorivo Bezolovni benzin (87 oktana)
Vrsta ulja NMMA FC-W® certificirano 4-taktno motorno ulje** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ)
Kapacitet ulja 1,07 qt. (1 L)
Spremnik goriva 3,1 US gal. (12 lit.) Odvojeni spremnik goriva
Težina* 94,7 lbs. (43 kg)
Opcionalni izlaz alternatora: 12 V, 145 W, 12 A (standardno na modelima s električnim pokretanjem)
Maks. raspon okretaja u minuti 5.400 – 6.100
Standardni digitalni CD sustav paljenja Pokretanje
u Zaštita opreme Standardno
Standardni termostatski kontrolirani sustav hlađenja
Standardni ispuh kroz propeler
Standardno upozorenje na tlak ulja
Standardno Vožnja u plitkoj vodi Standardna
opcija električnog nagiba
* Specifikacija težine temelji se na najlakšoj verziji.
** FC-W® je registrirani zaštitni znak Nacionalnog udruženja proizvođača brodova (NMMA)
Specifikacije i opisi podložni su promjenama bez prethodne najave.
5 godina jamstva.
U cijenu je uključen slovenski PDV od 22%.