Kategorija i podkategorija: | Motocikli / motori - Sportski motori |
---|
Osnovni podaci Dob: novi Prijeđeni kilometri: Motor: 749 cc, 4 cilindra, 4 takta Snaga motora: 70 kW (95 KS) Mjenjač: nožni mjenjač Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje Prijenos snage: Blokiranje: Kategorija: Sportski Boja: Interni broj: Mjesto posjete: CKŽ 139, KRŠKO Oprema i ostale informacije o ponudi ABS sustav kočenja sustav kontrole proklizavanja (TCS) putno računalo servisna knjiga / potvrđena slovenskog porijekla PO NARUDŽBI MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO OVLAŠTENI SERVIS I DOSTAVA PO SLOVENIJI VELIKI IZBOR OPREME ZA MOTO I MOTO KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTORISTIČKA ODJEĆA , KOFERI, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATE BRENDOVE. Uspješni CBR650RA bit će dostupan u 2 nove boje za sezonu 2024.: crna - mat barutna crna metalik crvena - Grand Prix crvena trobojna Za 24YM dostupan je novi pogled na elegantne linije CBR650R, s novim prednjim svjetlima, oklopom, vozačevo sjedalo, redizajnirani stražnji dio i stražnje svjetlo nude još oštriju sportsku energiju. 24YM je važna godina za CBR650R, i dok će ažurirani stil i funkcionalnost privući pozornost, ovaj će motocikl – uz goli CB650R – ući u povijest kao prva Honda koja će biti opcijski dostupna s Honda E-Clutch tehnologijom. Opcijska Honda E-spojka eliminira potrebu da vozač koristi ručicu spojke za povećanje ili dolje. Honda E-Clutch preuzima elemente tehnologije i performansi quickshiftera, ručnih spojki i Hondine tehnologije prijenosa s dvostrukom spojkom kako bi stvorio jedinstvenu mješavinu ovih dokazanih pristupa koji otvaraju potpuno novi aspekt motociklističkog iskustva za vozače svih vrsta i iskustva. razini. Honda E-Clutch je sama po sebi jednostavna jer nema potrebe za korištenjem poluge spojke za prebacivanje u mjenjač gore ili dolje. Vozač jednostavno treba pritisnuti papučicu mjenjača za iznimno brze i dosljedne promjene stupnjeva prijenosa, što donosi dodatni užitak u sportskoj vožnji. Poluga kvačila također nije potrebna prilikom vožnje unatrag ili zaustavljanja. Sustav postaje aktivan čim se motor uključi i glatko upravlja oba scenarija, eliminirajući mogućnost zastoja motora tijekom rada, pružajući dodatnu udobnost i bezbrižnost u gradskoj vožnji, koja uključuje česta paljenja i gašenja. Honda E-Clutch također omogućuje vozaču odabir "osjećaja aktiviranja" za postavljanje količine sile potrebne na papučici za promjenu stupnjeva prijenosa. Postoje tri postavke: HARD, MEDIUM i SOFT, od kojih se svaka može zasebno odabrati za prebacivanje u viši i niži stupanj prijenosa. Tehnologija također obavještava vozača da prebaci u niži stupanj prijenosa putem simbola na ploči s instrumentima ako otkrije da je motocikl u visokom stupnju prijenosa pri određenoj brzini. Performanse četverocilindričnog motora su nepromijenjene; 70 kW vršne snage sa 63 Nm zabavne su brojke s kojima se treba petljati, a klasični redni 4-cilindrični 'pick-up' i izlazna snaga pri visokom broju okretaja dugogodišnji su Hondini suputnici. Opcija od 35 kW dostupna je za nositelje licence A2. Oblik vozačevog sjedala je promijenjen kako bi odgovarao jedinici sjedala, koje je još kompaktnije i skraćuje stražnji dio, što, zajedno s redizajniranim oklopom s novim dvostrukim LED svjetlom, nudi vozaču agresivniji osjećaj vožnje. Visina sjedala ostaje 810 mm. Ispod sjedala nalazi se USB Type-C utičnica. Novi TFT zaslon s 5 traka s vrhunskom tehnologijom optičkog povezivanja. Novost optičkog povezivanja za poboljšanje vidljivosti na jakom suncu. Brtvljenjem razmaka između pokrovnog stakla i TFT zaslona pomoću smole, smanjuje se odsjaj i poboljšava se propusnost pozadinskog svjetla. Omogućuje 3 uzorka prikaza informacija: traku, krug i jednostavno. Neto težina je 209 kg (sa E-kvačilom 211 kg). Showa 41 mm Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD vilica nudi odgovor visoke kvalitete. Radijalno postavljene prednje čeljusti s četiri klipa rade s plutajućim diskovima od 310 mm i uparene su sa stražnjim čeljustima s jednim klipom i diskom od 240 mm. ABS je dvokanalni sustav. Pomoćna/skliska spojka olakšava prebacivanje u viši stupanj prijenosa dok upravlja blokadom stražnjeg kotača pri naglom kočenju i brzom prebacivanju u niži stupanj prijenosa. Honda Selectable Torque Control (HSTC) upravlja trakcijom stražnjih kotača; po želji se može isključiti. Kotači od lijevanog aluminija imaju prednje i stražnje gume 120/70-ZR17 i 180/55-ZR17.
info@trgomoto.si
Cesta krških žrtev 139, 8270 Krško