Kategorija i podkategorija: | Plovila - Motorni brodovi |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Godina proizvodnje | 2024 |
Duljina (m) | 17.6 |
Broj ležajeva | 4 |
Vrsta motora | Vanjski |
Vrsta veza | Ostalo |
Širina (m) | 5.2 |
Snaga motora (u kW) | 200 |
cijena na upit
TEHNIČKI PODACI:
CE kategorija: B
Dužina oa: 17,6 m
Širina oa ..: 5,2 m
Br. osoba: 30
Maksimalna snaga: 2600 KM
Uz zadivljujući dizajn, duljinu od gotovo 18 metara i palubu Superocean 58 koju karakteriziraju mišićave linije i sve tipične stilske značajke brodogradilišta Scanner, Superocean 58 impresionira svojim prostorom na palubi i unutarnjom prostranošću.
Inovacija je često sama sebi svrha, bez veze sa stvarnošću. Međutim, to nije slučaj sa Superoceanom 58: rođen iz specifičnog zahtjeva kupca, rezultat je dugog proučavanja inženjerstva, ergonomije i estetike te iznenađuje svojom kvalitetom i originalnošću. Projekt, koji je proizašao iz suradnje između dvije poslovne stvarnosti - talijanskog Seascan Marine, proizvođača poznatih Scanner Luxury Ribs, i francuskog Yachting Maintenance - s dizajnom i pomorskom arhitekturom Donata Montemitra i Benoita Marcilhacyja, izvorno je pokrenut s cilj stvaranja beskompromisnih brodova.
Vanjske linije karakterizira zakrivljeni profil bačve koji se diže prema pramcu kako je trup izložen i nalazi se na gotovo svim vodećim modelima Scanner. Tako promatrač može uočiti prozore trupa i pogoditi nautičke kvalitete koje nudi geometrija trupa.
Ogromni prostori na palubi nude gostima mnoga rješenja za uživanje na brodu: sunčališta, blagovaonice i krmene platforme za kupanje (s ugrađenim ljestvama za kupanje ili hidraulički upravljanim prolazom) dizajnirani su da zadovolje potrebe ogromnog broja putnika. Brod može primiti do 30 putnika. Osim toga, brodogradilište daje kupcu mogućnost odabira materijala, završnih obrada, opcija i rasporeda koji najbolje odgovaraju njegovom ukusu i potrebama. Zapravo, prema Scanneru, “ne postoji nešto poput savršenog broda. To je idealan čamac za svaku osobu koja ga želi posjedovati.”
Superocean 58 izvana
To je apsolutno točno jer je pravi luksuz istaknuti se korištenjem jedinstvenih predmeta po narudžbi. Model koji smo testirali na jesenski dan s ravnim morem u potpunosti je prekriven čvrstom tikovinom. Pramac bez jastuka nudi ogroman prostor s izvrsnim pogledom, prekinut samo s tri široka ulaza u kabine ispod. Optička igra rubova od tikovine i kvadratni oblik niskih bočnih stijenki bez bočnih ograda stvara vrlo ugodan i moderan optičko geometrijski efekt.
Sundeck Superocean 58 na pramcu Superocean 58 na krmi
Ekstremni pramčani dio sadrži poseban dugački pretinac za veliki bimini gornji dio, koji tako može potpuno nestati ispod jastuka. Ovaj sustav je estetski dopadljiv, praktičan i siguran na moru. Jednako izvrsno je rješenje sidrenog vitla na palubi i sidrenog vitla ispod (postoji čak i palubni ručni tuš za lanac i pranje ruku).
Zona za opuštanje Superocean 58 Superocean 58 na krmi
Manevriranje je osigurano nožnim komandama, dok su dvije kopče za privez postavljene dalje prema krmi kako bi se olakšale manevre privezivanja. Sidro je posebno dizajniralo samo brodogradilište koje je odabralo vrlo poseban oblik. Još jedno rješenje koje čini Superocean 58 još udobnijim i prepoznatljivijim je dvostruka klupa/sofa na pramcu, odmah do vjetrobranskog stakla, jastuci za sjedalo i naslon koji nudi privilegiran prostor kako za navigaciju tako i za trenutke opuštanja/čitanja.
Superocean 58 platforma za sunčanje
Široka središnja staza prekrivena tikovinom omogućuje putnicima da potpuno sigurno dođu do pramca. U središnjem dijelu broda, zaštićenom velikom tvrdom palubom, nalazi se kormilarska konzola i ležaljka za goste okrenuta prema moru.
Superocean 58Scanner Marine T-Top upravljačka konzola
Konzola, pravo kormilarsko mjesto u stilu superjahte, izdašna je i veličinom i opremom. Potonji je savršen, dobro organiziran i lako dostupan. Ima dovoljno prostora za pilota da pronađe najbolju poziciju za upravljanje i manevriranje brodom, s ukupno šest sjedala između pilotske i kopilotske klupe. Tri stepenice vode na glavnu palubu, gdje je kokpit opremljen kao prava terasa s pogledom na more, opremljen kuhinjskim elementom s roštiljem, sudoperom, hladnjacima, vinskim podrumom, ostavom, ladicom za pribor za jelo i posuđe, sve obloženo pločama od tikovine na otvaranje : vanjski prostori su najmanje 40% širi od konkurenata.
Superocean 58 vanjski blagovaonski stol Superocean 58 blagovaonski stol
Vlasnik je odabrao rješenje izuzetne društvenosti s dva velika stola s fiksnim nogama okruženim garniturom u obliku slova L. U dijelu terase nalazi se solarij: dva velika jastuka za sunčanje postavljena su zapravo iznad dva vrlo korisna prostora, jedan za odlaganje. opreme, drugi za 2,20 metara (napuhan) tender. Mali, ali estetski dopadljiv tvrdi krov prekriva središnji dio broda, u kojem se nalaze kormilarsko mjesto i kuhinja, ali brodogradilište nudi i mogućnost zasjenjenja krme posebnim bimini krovom poduprtim karbonskim stupovima, koji se može pospremiti u jedan od mnogih skladišnih prostora koji su dostupni u cijelom brodu.
Superocean 58 pramčani bimini na uvlačenje
Sunset Superocean 58
Superocean 58: Interijer
Iako se Scanner Superocean 58 jasno smatra otvorenom jahtom, imamo posla sa znatno svestranijim brodom. Zapravo, unatoč kategoriji dnevnih krstaša u koje se može smjestiti, čamac nudi iste pogodnosti kao pravi puni veći kruzer. Unutrašnjost zapravo nudi kabine široke stablo i tri glave, blagovaonicu s kuhinjom i stolom za blagovanje te kabinu za posadu s posebnim ulazom iz kokpita.
Superocean 58 interijer
Unutrašnjost je svijetla i svijetla, izrađena od ugodnog bijelo obojenog drva s vidljivim venama u izrazito morskom stilu i s nekim dijelovima zidova i namještaja u wengé boji: ugodna i moderna cjelina koja naglašava mladi duh broda. Prozori nisu jako veliki, ali imaju dio otvora i dovoljni su za dovod zraka i svjetla u prostorije; S druge strane, mora se uzeti u obzir da je Superocean 58 brz i vrlo upravljiv motorni čamac, pa certifikati koji osiguravaju visoku razinu sigurnosti ograničavaju otvore na bokovima, ali ipak postoje dva velika otvora na brodu. strop.
Blagovaonica, smještena u sredini broda, ima gotovo kvadratni tlocrt i klasično je podijeljena na blagovaonicu na desnoj strani i kuhinju na lijevoj strani, s velikim prolazom u sredini kako bi se olakšala cirkulacija na brodu. Kvadratni električni stol s jednom fiksnom nogom može se spustiti i pretvoriti u dva dodatna ležaja. Kuhinja je kompaktna, u obliku slova L i opremljena prekrasnim pregradnim otokom. Smatramo da je rješenje koje uključuje TV u vanjski zid kuhinjskog otoka, okrenut prema sofama i na pravoj udaljenosti, vrlo diskretno u smislu postavljanja i nimalo glomazno, da bude znatiželjno i pametno.
Superocean 58 glavna kabina Superocean 58 kabina za goste
Malo dalje nalazimo glavna vrata kabine pune širine, opremljenu bračnim krevetom u sredini, dva ormara s vratima i dva noćna ormarića sa strane. Iznimna pažnja posvećena detaljima i izbor visokokvalitetnih materijala vidljivi su posvuda.
Superocean 58 glava Superocean 58 glava
Na primjer, tri glave imaju istu završnu obradu: jedan od zidova je ultratanak prirodni cijepani kamen montiran na lagani nosač, koji, u kombinaciji s ostatkom bijelih zidova i Corian sudoperom, daje sigurnu pobjedu estetski. učinak. Prednost dvokrevetne VIP kabine je krevet koji gotovo u cijelosti zauzima raspoloživi prostor i uz bočni panoramski prozor stvara udoban i ugodan prostor. Treća kabina za goste umjesto toga ima krevet na kat.
Izrada prozora
Superocean 58
Trup je izrađen od stakloplastike s ručnom čvrstom laminacijom, višeosnim jastučićima, vinilesterom i izloženim smolama. Stranice i paluba umjesto toga koriste tehnologiju sendviča s jezgrom od PVC pjene. Dizajn trupa rezultat je dugog proučavanja velikih brzina, velikih naprezanja i pogona: dva potporna klizača sa svake strane osiguravaju dobru glatkoću i mekoću na vodi. U izgradnji su također korištene najnovije tehnologije laserskog rezanja s numeričkim upravljanjem. Bojanje visokog intenziteta osigurava dug vijek trajanja i savršenu završnu obradu.
Superocean 58 morska proba
Superocean 58 morska proba
Miran jesenski dan svakako nam nije pomogao da do kraja shvatimo karakteristike brodice čiji je trup posebno dizajniran da u kombinaciji s propelerom pruži izvrsnu glatkoću, dobre performanse i visoku stabilnost na moru.
Superocean 58 u tijeku Superocean 58 lok
Čak i pri velikoj brzini, brod izvodi okretne zaokrete, s dobrim bočnim nagibom. U najužim zavojima - govorimo o promjeru od oko 50 metara - motori gube broj okretaja u minuti, ali ne ulaze u kavitaciju, što je korisno za performanse.
Superocean 58 okreta
Trup se čini dosta mekan u smislu prelaska preko samogeneriranih valova bez ikakvih posebnih udaraca trupa. Ima izvrsnu sposobnost samoregulacije, što plovilo čini zaista stabilnim čak i kada miruje, a njegov poseban dizajn čini plovilo izuzetno suhim u svim uvjetima na moru.
Superocean 58 trup Superocean 58 krmeno zrcalo
Sigurno je da je riječ o motornom čamcu koji se, unatoč pozamašnoj veličini i masi, ponaša sportski i brzo, s maksimalnom brzinom od 37 čvorova. Upravljačka konzola Superoceana 58 doista je veličanstvena, s proporcijama u stilu jahte i izvrsnim pregledom od 360 stupnjeva koji prekidaju samo podupirači tvrdog krova iznad. Široki prolazi kroz brod i brojni rukohvati osiguravaju potpunu sigurnost na brodu. A sigurnost je, uz estetiku i tehnologiju, aspekt na koji brodogradilište pridaje posebnu pozornost.
Noćno svjetlo Superocean 58
Ukratko, Superocean 58 spaja klasični šarm i tehnološku modernost: ambiciozan cilj koji je talijansko-francuski proizvođač uspješno postigao.
Tehničke specifikacije
Dužina 17,60 m
Širina 5,20 m
Gaz 1,10 m
Kapacitet spremnika goriva 2 x 1200 l
Kapacitet spremnika svježe vode 500 l
Kapacitet spremnika crne vode 80 l
Kapacitet spremnika sive vode 120 l
EC kategorija B
Težina s motorima 23T
Kapacitet putnika 30
Motori 2 x MAN 1000KM
Propulzivni propeler Jolly Drive
Pramčani i krmeni propeleri Električni