Podkategorija i marka: | Cestovni motocikli - Honda |
---|
Motor | Četverotaktni |
---|---|
Broj cilindara | 4 |
Vrsta mjenjača | Ručni |
Radni obujam (u Ccm) | 649 |
Prijenos | Lanac |
Motocikl registriran | Neregistriran |
Stanje | Novo |
Servisna knjiga | Da |
Osnovni podaci
Dob: novi
Prijeđeni kilometri:
Motor: 649 cc, 4 cilindra, 4 takta
Snaga motora: 70 kW (95 KS)
Mjenjač: nožni mjenjač
Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje
Prijenos snage: lanac
Blokada:
Kategorija: Goli bicikl
Boja:
Interni broj:
Mjesto posjete: CKŽ 139, KRŠKO
Oprema i ostale informacije o ponudi
ABS sustav kočenja
sustav kontrole proklizavanja (TCS)
servisna knjiga / potvrđena slovenskog porijekla
PO NARUDŽBI MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO
OVLAŠTENI SERVIS I DOSTAVA PO SLOVENIJI
VELIKI IZBOR OPREME ZA MOTO I MOTO KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTORISTIČKA ODJEĆA, KOFERI, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATE BRENDOVE.
Redizajnirani 24YM CB650R bit će dostupan u dvije potpuno nove boje i dvije nove kombinacije boja:
Za 24YM, Hondin četverocilindrični goli dragulj razvija svoj Neo Sports Café stil s oštrim stilskim ažuriranjima. Hondini neo-klasici su moderni motocikli koji prikazuju klasične stilove dizajna u kombinaciji s modernim tehnikama. Ključni koncept u dizajnu Neo Sports Caféa je mehanička umjetnost, koja ističe ljepotu različitih mehaničkih elemenata kojima je Honda uvijek pridavala veliku važnost. Svježi izgled CB650R ostaje u stilu retro minimalizma. Nova prednja svjetla, kućište hladnjaka, vozačevo sjedalo, stražnja jedinica i stražnje svjetlo ubrizgavaju više dinamičke energije, dok dugi spremnik goriva naglašava čvrstinu pravih metalnih površina i zadržava snažnu prisutnost na prekrasnom četverolinijskog motora. Kut upravljanja od 35° omogućuje uske, spore zaokrete i ravne U-okrete. Nova bočna plastika ispod sjedala osigurava elegantniji izgled. Visina sjedala ostaje 810 mm. Ispod sjedala nalazi se USB Type-C utičnica.
CB650R bit će prva Honda, uz supersportski motocikl CBR650R, koja će biti ponuđena s opcijom Honda E-Clutch tehnologije, koja eliminira potrebu da vozač koristi ručicu spojke za prebacivanje u viši ili niži mjenjač. Honda E-Clutch preuzima elemente tehnologije i performansi Quick Shiftera (QS), ručnih spojki i Hondine tehnologije mjenjača s dvostrukom spojkom kako bi stvorila jedinstvenu mješavinu ovih dokazanih pristupa koji otvaraju potpuno novi aspekt motociklističkog iskustva za vozače svih vrsta i razina iskustva.
Honda E-Clutch je sama po sebi jednostavna jer nema potrebe za korištenjem poluge spojke za prebacivanje u mjenjaču gore ili dolje. Vozač jednostavno treba pritisnuti papučicu mjenjača za iznimno brze i dosljedne promjene stupnjeva prijenosa, što donosi dodatni užitak u sportskoj vožnji. Poluga kvačila također nije potrebna prilikom vožnje unatrag ili zaustavljanja. Sustav postaje aktivan čim se motor uključi i glatko upravlja oba scenarija, eliminirajući mogućnost zastoja motora tijekom rada, pružajući dodatnu udobnost i bezbrižnost za gradsku vožnju, koja uključuje česta paljenja i gašenja. Honda E-Clutch također omogućuje vozaču odabir "osjećaja aktiviranja" za postavljanje količine sile potrebne na papučici za promjenu stupnjeva prijenosa. Postoje tri postavke: TVRDO, SREDNJE i MEKO. Tehnologija također obavještava vozača da prebaci u niži stupanj prijenosa putem simbola na ploči s instrumentima ako otkrije da je motocikl u visokom stupnju prijenosa pri određenoj brzini. Nadoplata za model s E-spojkom iznosi 500 €.
Potpuno novi TFT zaslon s 5 traka s vrhunskom tehnologijom optičkog povezivanja za poboljšanje vidljivosti na jakom suncu. Brtvljenjem razmaka između pokrovnog stakla i TFT zaslona pomoću smole, smanjuje se odsjaj i poboljšava se propusnost pozadinskog svjetla. Njime se upravlja pomoću novog 4-smjernog lijevog preklopnog prekidača s pozadinskim osvjetljenjem koji je jednostavan za korištenje i nudi 3 uzorka prikaza informacija: traku, krug i jednostavno. Performanse su nepromijenjene: najveća snaga od 70 kW uz 63 Nm zabavna je brojka za Naked motocikl, klasični redni 4-cilindrični 'pick-up' i konačna snaga pri visokim okretajima stari su znanci. Opcija od 35 kW dostupna je za nositelje licence A2. Moderni 4-cilindraš sa specifikacijom Euro5 voli vrtjeti i daje više snage i okretnog momenta. Vrlo kompaktan i lagan motocikl odlikuje se vrhunskom dinamikom vožnje.
info@trgomoto.si
Cesta krških žrtev 139, 8270 Krško