Marka i model: | Audi - Audi A4 |
---|
Vozilo u prometu od | 2006 |
---|---|
Godina prve registracije u RH | 2010 |
Mjenjač | Mehanički mjenjač |
Oblik karoserije | Limuzina |
Radni obujam (u Ccm) | 2967 |
Godina modela | 2006 |
Vrsta pogona | 4x4 |
Garažiran | Da |
Potrošnja goriva (l/100 Km) | 8 |
Prosječna emisija CO2 (g/km) | 135 |
Broj brzina | 6 stupnjeva |
Broj vrata | 4 |
Broj sjedala | 5 |
Vlasnik | Drugi |
Ekološka kategorija vozila | Euro 4 |
Dodatna oprema | Aluminijski naplatci, Prednja svjetla za maglu, Putno računalo, Zatamnjena stakla, Upravljač presvučen kožom |
Sigurnost | ABS, ESP |
Zračni jastuci | Vozački, suvozački i bočni |
Udobnost | El. podizanje prednjih stakala, El. podizanje stražnjih stakala, Tempomat |
Boja | Siva |
Metalik | Da |
. Auto je u vrhunskom stanju, nije karamoliran i savršeno je očuvan. Svaki limarijski detalj na autu identičan je tvorničkom stanju.
originalnih 215000 km. Vozilo ima 171 kW snažan motor.
oglas iz usluge.
Molimo zvati direktno vlasnika na broj telefona 092/206-0666.
dvozonska automatska klima
- tempomat
- ABS
- ESP
- 4 × el. podizači
- el. sklapanje bočnih ogledala
- stražnji parking senzori
- preklopiva zadnja klupa
- ...
Svaki gumb na autu radi!!
Rade i brizgaljke za pranje farova.
Sve su šajbe 2006. , čak i prednja!!!!!!
Dograđen treći hladnjak zraka ( profesionalno odrađen posao ) te ugrađen Sachs Performance kuplung set, jer je orginalna lamela zbog mape odn. Nm počela proklizavati.
Auto je mapiran na max za originalnu turbinu ( 278 kS ) na kotačima ( Dean D., Milanov sin ). Mjereno na valjcima, posjedujem potvrdu.
Zamijenjene su sve tekućine:
- ulje u mjenjaču ( 70W - 140 )+ motor cote
- ulje u diferencijalu ( isto najkvalitetnije )+ motor cote
- ulje u motoru
- kočiono ulje ( najkvalitetnije ) + pleteni lajtunzi
Auto žudi za ugradnjom snažnije ball bearing turbine kako bi premašio snagu od 300 kS te svakako ugradnji kvalitetnijih odn. efikasnijih kočnica od originalnih.
Orginalne su djelotvorne do cca 150 km/h, a auto doleti do 200 km/h kao od šale. Poteže i preko 240 km/h, za brže mi džukci koji uskaču u lijevu traku nikad nisu dali prostora.
To je projekt koji prepuštam narednom vlasniku.
Moguća zamjena za jeftiniji Audi 1.9 TDI, prednost avant quattro ili eventualno VW. Svakako zamjena mora težiti u moju korist!!
Auto stignem provozati 5 - 6 puta godišnje, uglavnom "spava" u garaži.
Nije mi hitno prodati, no za cenera ću se "prisiliti" odvojiti od njega.
Auto treba "platiti" ( turopoljski akcent ) !!!!
Drž' ga!!!!
prodaja@autogrifon.hr
Koledovčina ul. 8, 10000 Zagreb