NETTO EXPORT cijena: 26.229,00 EUR
MOGUČA REGISTRACIJA VOZILA, HOMOLOGACIJA NAPRAVLJENA PRIJE 31.12.2024!
YAMAHA R1M SE VIŠE NE MOŽE REGISTRIRATI OD 01.01.2025 DALJE, NEGO JE SAMO ZA NA PISTU!
Agregat:
- tip motora: 4-taktni, 4-ventilski
- zapremnina: 998 cm3
- provrt x hod 79,0 x 50,9 mm
- omjer kompresije: 13,0:1
- sustav podmazivanja: Mokri karter
- tip kvačila: Mokro
- TCI sustav paljenja
- zagon: električni
- mjenjač: Constant, 6 brzina
- završno preuzimanje lanca
- rasplinjač: Elektronsko ubrizgavanje goriva - EFI
- najveća snaga: 147,1 kW (200,0 KS) pri 13.500 o/min
- maksimalni okretni moment: 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11.500 o/min
- potrošnja goriva: 6,8 l/100 km
- emisija CO2: 159 g/km
Šasija:
- okvir: Aluminij, Deltabox
- sustav prednjeg ovjesa: Teleskopske vilice
- hod prednjeg ovjesa: 120 mm
- link link sustav stražnjeg ovjesa, Pokretna ruka
- hod stražnjeg ovjesa: 120 mm
- prednja kočnica: Hidraulički dupli diskovi, Ø 320 mm
- stražnja kočnica: Hidraulični jedan disk, Ø 220 mm
- prednja guma: 120/70 ZR17M/C (58W) bez zračnice
- stražnja guma: 200/55 ZR17M/C (78W) bez zračnice
- kut vilice: 24º
- prednja noga: 102 mm
Dimenzije:
- ukupna duljina: 2055 mm
- ukupna širina: 690 mm
- ukupna visina: 1165 mm
- visina sjedala: 860 mm
- međuosovinski razmak: 1405 mm
- minimalna udaljenost od tla: 130 mm
- masa: (sa svim punim spremnicima) 202 kg
- zapremina spremnika goriva: 17,0 l
- zapremina spremnika ulja: 4,9 l
POVIJEST SERIJE R - VAŠA BUDUĆNOST.
Yamaha je stvorila model R1M usmjeren na utrke s najsofisticiranijom tehnologijom, temeljen na motociklu M1 koji je pobjednik MotoGP klase. Vrhunski Öhlinsov elektronički trkaći ovjes (ERS) s NPX antikavitacijskim prednjim plinskim vilicama izmamljuje vaše najbolje performanse u svakom krugu, dok niskoprofilni karbonski prednji dio pomaže u bržim vremenima kruga.
Karbonski oklop po uzoru na model M1
R1M ima radikalan tvornički izgled motocikla inspiriran Yamahinim M1 pobjednikom MotoGP-a. Agresivna prednja maska i vizir osiguravaju niski prednji kraj za minimalan otpor, a integrirani oklop savršeno se stapa sa stranicama spremnika goriva, omogućujući čvrsto držanje motocikla za najbolju aerodinamiku.
Öhlins elektronički trkaći ovjes (ERS)
Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS) je najnapredniji sustav ovjesa dostupan na Yamaha motociklima. Njegov napredni softver omogućuje učinkovitije skretanje, kočenje i ubrzanje, a njegovo korisničko sučelje omogućuje brze promjene postavki ovjesa kako bi odgovarale različitim stazama i uvjetima podloge.
Öhlins NPX antikavitacijske plinske vilice
Za bolju površinsku povratnu informaciju s dosljednijim djelovanjem prigušenja, R1M je opremljen visokotehnološkim Öhlins NPX plinskim vilicama. Mala plinska komora u nosačima osovine vilice stvara unutarnji tlak od 0,6 MPa, što smanjuje povratnu kavitaciju. To omogućuje sustavu prigušenja da bude učinkovitiji, što rezultira preciznim osjećajem s boljom kontrolom.
Stražnji dio od laganog karbona
Za najbolju raspodjelu težine s malom težinom spremnom za utrke, R1M je opremljen ugljičnim oklopom, prednjim odbojnikom i magnezijskim kotačima, stražnjim okvirom i donjim aero oklopom od titana, dok karbonski stražnji dio ističe izvanredne performanse ovog trkaćeg automobila.
Ugravirani proizvodni broj
Ponos vlasništva standardno dolazi sa svakim modelom R1M – naposljetku, to je najekskluzivniji Yamahin proizvod do danas. Poseban status ovog motocikla naglašen je posebnom ugraviranom pločicom s jedinstvenim proizvodnim brojem.
Sustav upravljanja kočnicama (BC)
Na trkaćoj stazi potrebna vam je precizna kontrola u svakom trenutku ako želite smanjiti vrijeme kruga. S dva načina rada, R1M-ov Brake Control (BC) sustav analizira podatke kao što su kut nagiba i ubrzanje klizanja i trenutačno prilagođava tlak hidrauličke kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača i omogućila mirnija i brža vožnja.