Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 183.9 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6300 |
Obrazloženje
L: Duga osovina, D: Elektronički mjenjač/gas i električni start,
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 3583 cm3, V6 pod kutom od 60, 250 KS / 183,9 kW pri 6300 o/min.
sustav hlađenja vodom s termostatom, elektronički sustav paljenja PGM-IG, programirano ubrizgavanje PGMI-FI,
ispust vode (kroz propeler), svjećica: NGK ZFR6K-11E,
motorno ulje: 8,8 l, ulje u karteru: 1,17 l
Ugrađeni VTEC i BLAST sustavi te novi
sustav izravnog usisa i cirkulacije zraka koji omogućuje zagrijavanje i povećanje volumena, što
zauzvrat doprinosi većoj snazi motora, kompatibilan s NMEA2000.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,0:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Propeler (opcionalno), indikatorska lampica ulja s upozorenjem, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop),
električni start, električni trim, integrirani separator goriva, ograničivač okretaja,
zavojnica za punjenje 12V-60A/90A, daljinski upravljači i set instrumenata.
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 920 mm/625 mm/1760 mm (D), 1887 mm (X), 2043 mm (U)
Visina ogledala: 507 mm (D), 634 mm (X)
Težina: 272 kg (D), 278 kg (X) 282 kg (U)
Prodajni argumenti:
Dizajn:
V-TEC i varijabilni usisni sustav: Tehnologija Formule 1 za veći okretni moment i bolje
performanse u cijelom rasponu okretaja, maksimalna brzina i ubrzanje identični kod
dvotaktnih motora s izravnim ubrzanjem gorivom DBW (drive by wire)
Praktičnost:
Vrlo tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga
od 2000 okretaja u minuti, 5 decibela manje buke od dvotaktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem, dvostruko više buke, zavojnica za punjenje 12V/60A/90A s najboljim pokretanjem
na tržištu, trenutno punjenje moguće od 2000 okretaja u minuti.
Potrošnja:
Sekvencijalno ubrizgavanje za nižu potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim motorima
, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, senzor goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 26 l/h.
Pouzdanost:
Visokokvalitetne i dugotrajne automobilske komponente
, elektronička kontrola svih parametara motora.
Dizajn:
Moderan i ekskluzivan dizajn rezultirao je rasporedom cilindara od 60 stupnjeva,
dizajniranim za uštedu prostora, tako da je iste veličine kao dvotaktni motor, idealan za
instalacije gdje se koristi dvostruka motorizacija.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, znatno niže emisije ispušnih plinova
(HC i Nox) od dvotaktnih motora s izravnim ubrizgavanjem.