Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 149.1 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
L: Duga osovina, D: Elektronički mjenjač/gas i električni start,
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC 3583 cm3, V6 pod kutom od 60°, 200 KS/149,1 kW pri 6000 o/min,
hlađen vodom, sekvencijalno ubrizgavanje, elektroničko izravno paljenje,
varijabilni usis zraka, promjenjivi usis zraka, propeler kroz ispuh, svjećica: NGK 1ZFR6K-11,
ulje motora: 8,8 l, ulje u mjenjaču: 1,17 l
Mjenjač:
Prijenosni omjer 1,86:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Propeler (opcionalno), indikatorska lampica ulja s upozorenjem, prekidač za isključivanje (Quickstop),
električno upravljanje, električni trim, integrirani separator goriva, ograničivač okretaja,
zavojnica za punjenje 12V-60A, daljinski upravljači i dodatni set instrumenata.
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 920 mm/625 mm/1670 mm (D), 1800 mm (X), 2043 (U)
Visina ogledala: 507 mm (D), 634 mm (X)
Težina: 267 kg (D)
Prodajni argumenti:
Performanse:
Najveća brzina i ubrzanje poput dvotaktnog motora, bolja snaga u širem
rasponu okretaja, veliki obujam i varijabilni usis zraka: najveći okretni moment u klasi pri
punom gasu (maksimalni okretni moment 3000 o/min).
Praktičnost:
Vrlo tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga
od 2000 okretaja u minuti, 5 decibela manje buke od dvotaktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem = dvostruko više buke, zavojnica za punjenje 12V-60A s najboljim preklapanjem
na tržištu, trenutno punjenje moguće od 2000 okretaja u minuti.
Potrošnja:
Sekvencijalno ubrizgavanje za nižu potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim motorima
, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, sonda za gorivo
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 27 l/h.
Pouzdanost:
Visokokvalitetne i dugotrajne komponente iz automobilske industrije,
elektronička kontrola svih parametara motora.
Dizajn:
Moderan i ekskluzivan dizajn rezultirao je rasporedom cilindara od 60 stupnjeva,
dizajniranim za uštedu prostora, tako da je iste veličine kao dvotaktni motor, idealan za
instalacije gdje se koristi dvostruka motorizacija.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, znatno niže emisije ispušnih plinova
(HC i Nox) od dvotaktnih motora s izravnim ubrizgavanjem.