Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 29.4 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
S: kratka osovina, RT: hidraulika trima, bočni daljinski upravljač, tahometar, indikator trima, ALU amortizer i spremnik goriva od 25 l.
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 808 cm3, 3 cilindra, 40 KS/29,4 kW pri 6000 o/min,
vodeno hlađenje, programirano ubrizgavanje goriva PGM-FI, elektroničko paljenje, ispuh preko propelera,
svjećica: Hoinda 98069-577P (NGK DR7EB), ulje u motoru: 2,4 l, ulje u karteru: 0,52 l
Ugrađeni BLAST sustav. Prilagođeno mogućnosti korištenja NMEA 2000 sustava.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,08:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 11 1/4 × 13, lampica za ulje,
prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), električni start, električni trim i nagib, ograničivač okretaja,
zavojnica za punjenje 12V/17A.
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 694 mm/372 mm/1258 mm (S), 1364 (D) mm
Visina ogledala: 416 mm (S), 521 mm (D)
Težina: 96 kg (SRT)
Prodajne prednosti:
Verzija:
3 cilindra – 888 cm3: veliki kapacitet za visoki okretni moment, izuzetno ekonomičan.
Pouzdanost:
Visokokvalitetna i robusna konstrukcija osigurava dug vijek trajanja motora,
alarm pregrijavanja u kućištu, indikator tlaka ulja, ograničivač okretaja.
Ekonomičnost:
Prosječna potrošnja: 4,6 l/h
Praktičnost:
Vibracijska ruka preko punog nosača motora, smanjena buka zbog velikog
prigušivača usisa, električni starter, električno podešavanje nagiba i trima.
Jednostavno za korištenje:
Ergonomska i pristupačna ručica mjenjača.
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008