Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 22.1 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
L: Duga os, RT: Daljinsko upravljanje i hidrauličko trimiranje.
HG: Ručno upravljanje i plinski amortizer za lakše podizanje (motor bez obloge)
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 552 cm3, 3 cilindra, 30 KS/22,1 kW pri 6000 o/min, vodeno hlađenje, 3 rasplinjača, elektroničko paljenje, ispuh preko propelera, zavojnica 12/V/10A, svjećica: NGK DR7EA, ulje u motoru: 2,4 l, ulje u nogici: 0,52 l.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,08:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Standardni propeler (S) 9 1/4 × 12, lampica za ulje, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), jednostavno pokretanje užetima, električni start, ručni trim ili gas s 5 položaja, ograničivač okretaja, ručno podizanje motora.
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 640 mm/375 mm/1195 mm (S), 1320 (D) mm.
Visina ogledala: 431 mm (S), 552 mm (L)
Težina: 79,5 kg (LRT)
Dizajn:
3 cilindra/3 rasplinjača: optimalno usklađen i savršene performanse.
Visoki okretni moment pri niskim okretajima.
Pouzdanost:
Ograničivač okretaja, indikator tlaka ulja, alarm pregrijavanja.
Potrošnja:
Puni gas: 33% niža potrošnja u usporedbi s dvotaktnim motorom, Vuča: 62% niža potrošnja od dvotaktnih motora, prosječna potrošnja: 3,7 l/h.
Praktičnost:
Vibracijska ruka putem potpunog nosača motora, smanjena buka zbog velikog prigušivača usisa.
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008