Kategorija i podkategorija: | Plovila - Motorni brodovi |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Duljina (m) | 10.56 |
Vrsta motora | Vanjski |
Širina (m) | 2.63 |
Chase 35 je dobio potpuno novo razvijeni trup Mk2 i produžen za stopu. Nova konstrukcija pruža veću učinkovitost i bolju stabilnost. Modifikacija sada također daje mogućnost korištenja visokoučinkovitih dvaju Mercury Racing motora od 565 KS.
Prije 15 godina, naši tipični kupci vozili su luksuzne limuzine, ali sada se to puno promijenilo prema jednostavnijim i sportskijim SUV-ovima visokih performansi poput Range Rovera i Porsche Cayennea. Međutim, nismo mogli pronaći nikakvu ekvivalentnost kada su u pitanju brodovi. Možete kupiti brzi oceanski RIB s izvrsnim performansama za uzburkano more ili možete kupiti udobnost i osjećaj kvalitete visokokvalitetnog Day Cruisera.
Nažalost, većina kupaca smatra da je visokoučinkovita alternativa previše osnovna i minimalistička za višenamjensku obiteljsku upotrebu. I većina Day Cruisera jednostavno nema performanse, sposobnost plovidbe po nemirnom moru i sportski osjećaj koji neki od ovih kupaca žele. Cormate želi ukloniti ovu dilemu izgradnjom visokoučinkovitog vodenog SUV-a. Brod koji kombinira performanse na nemirnom moru, jednostavnost korištenja i brzinu najboljih RIB-ova na moru, te udobnost i luksuzan osjećaj visokokvalitetnih dnevnih kruzera.
Učinkovitost:
Zahvaljujući visoko učinkovitom i naprednom stepenastom trupu i maloj težini, Chase 35 ima izuzetno nisku potrošnju goriva i veliku maksimalnu brzinu. S TWIN Mercruiser 270 HP TDI dizelskim motorom dosegnut će 48 čvorova, s potrošnjom goriva od samo 1,41 l/nm pri najboljoj krstarećoj brzini. S motorima TWIN Mercruiser 565 Racing, maksimalna brzina izračunata je na 75 čvorova.
Dizajn:
Trup je evolucija naše visoko napredne i učinkovite Monostep tehnologije, ali omjer duljine i širine inspiriran je stvarnim oceanskim regatama iz 60-ih i 70-ih. U ovim teškim utrkama dominirale su posade Ray Hunt i Don Aronow prije nego što su se utrke preselile u zaštićenije vode. Ovi su brodovi imali kut nagiba trupa od 24-25 stupnjeva i često omjer duljine i širine trupa od 4:1. Ovaj omjer bio je izvrstan kompromis između potrebe za velikim brzinama u mirnim i nemirnim vodama i sigurnog trupa s dovoljnim hidrodinamičkim uzgonom pramca i uzgonom za najteže oceanske utrke.
Omjer trupa 4:1 smatra se ekstremnim prema današnjim standardima, a malo brodova veličine Chase 35 ima tako visok omjer. Nedostatak je obično manji iskoristivi volumen kokpita, ali Chase 35 pametno koristi svaki centimetar širine, a volumen unutarnje kabine usporediv je ili čak bolji od mnogih konkurenata iste veličine. Vanjska širina je samo 255 cm (263 cm s kliznom vodilicom za teške uvjete rada), što Chase 35 čini jednostavnim za praćenje, pa čak i transportnim u kontejneru s otvorenim stranicama. Uski snop i njegova upotreba; Vinilester, jednosmjerna stakloplastika, visokokvalitetni materijali jezgre i tehnologija infuzije čine brod izuzetno krutim, jakim i laganim.
Zahvaljujući krutom i kompaktnom trupu, nagibu od 24,5 stupnjeva i omjeru trupa 4:1, Chase 35 izuzetno glatko probija uzburkanu vodu, bez nelagode ili treskanja nosom. Vjetrobransko staklo s obrnutim nagibom nudi bolju zaštitu od vjetra i vremenskih uvjeta, posebno prilikom polustojeće vožnje na sjedalima na otvorenom terenu. Također omogućuje veći volumen kokpita, manje ometajućih refleksija i bolju vidljivost po kiši. Svi ovi dizajnerski parametri čine ovaj brod vrlo prikladnim kao brod za Chase s oznakom Superyacht.
Tehnički podaci:
Duljina: 1056 cm
Širina: 255/263 cm
Gaz (cca.): 75 cm
Težina: od 3000 kg
Ležajevi: 2+2
Maks. broj osoba: 10
Spremnik goriva: 400 l
Spremnik vode: 100 l
Spremnik crne vode: 60 l
Omjer trupa: 4:1
Brzina: 44 – 75+ čvorova
CE kategorija: C/B
Dizajner: Egil Ranvig
Dodatna oprema:
– Obojene gornje stranice,
– Tkanina za presvlačenje po mjeri,
– Stol u kokpitu od mahagonija,
– Paluba od tikovine,
– Jastuk za sunce za prednji dio s naslonom,
– Komplet zaštitne tende za prskanje, s bočnim i stražnjim zidom,
– Bimini,
– Brisači vjetrobrana 2 kom,
– Comfort paket s temperiranom vodom (35-40 stupnjeva),
– Visokoučinkovito IMCO unutarnje upravljanje,
– Pramčano vitlo – Umjesto krmenog vitla,
– Pramčano vitlo – Uz krmeno vitlo,
– Priprema za probnu vožnju i isporuku.