Kategorija i podkategorija: | Plovila - Motorni brodovi |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Duljina (m) | 7.6 |
Vrsta motora | Vanjski |
Širina (m) | 2.59 |
Potpuno novi pomoćni čamac Maxima 740 je potpuno jedinstven! To je prvi brod u Europi koji ima zatvoreni vanbrodski motor i može se trimovati. A to je moguće do Honda vanbrodskog motora od 250 KS (uključujući i Honda).
Specifikacije:
Model: 740 tender
Duljina: 7,60
Širina: 2,59 Visina
: 1,40
Gaz: 0,50
Materijal: poliester
Debljina trupa od poliestera (prosječna): 30
Težina: 1650
Maks. broj osoba: 12
CE oznaka: C
Maksimalna brzina: 65
Kuhinja: opcionalno,
Tuš: opcionalno,
Ležaj: opcionalno,
Platforma za kupanje: opcionalno,
Motor: do 250 ks
Broj cilindara: 4
Maksimalna snaga (KS): 250
Gorivo: Benzin
Spremnik goriva: ugrađen
Kapacitet spremnika: 270
Potpuno novi Maxima 840 tender je potpuno jedinstven! To je prvi brod u Europi koji ima vanbrodski motor u zatvorenom prostoru, a može se i trimovati. A to je moguće do Honda vanbrodskog motora od 250 KS, uključujući i njega. Maxima 740 također standardno ima lijepu toaletnu prostoriju, koja može poslužiti i kao spremište, puno prostora za pohranu, praktičan prolaz do platforme za kupanje i fantastičan solarij.
Standardna oprema:
– Standardna boja trupa: crna, tamnosiva, svijetlosiva, bijela ili tamnoplava
– Zaštitna traka od nehrđajućeg čelika oko platforme za kupanje
– Zaštitna traka od nehrđajućeg čelika za pramac
– Veliki prostori za pohranu
– Zatvoreni WC / prostor za pohranu na prednjem dijelu
– Priprema za ploču za kuhanje i sudoper
– Gumeni rub u crnoj ili svijetlosivoj boji s krajevima od nehrđajućeg čelika
– Klinovi od nehrđajućeg čelika (6 komada)
– Pramčane oči od nehrđajućeg čelika
– Kompletna sjedala i mjesta za sjedenje
– Luksuzno sjedalo i jastuci (diamand/hitch/markilux)
– Spremnik goriva 270 l
– Upravljačka konzola
– Luksuzni upravljački sustav
– Volan od nehrđajućeg čelika
– Boja vodene linije: crna, bijela, siva, narančasta