Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 29.8 |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
S: kratka osovina, RT: Hidraulika za trim, bočni daljinski upravljač, tahometar, indikator trima, ALU amortizer i spremnik goriva od 25 l.
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 808 cm3, 3 cilindra, 40 KS/29,8 kW pri 6000 o/min,
vodeno hlađenje, PGM-FI programirano ubrizgavanje goriva, elektroničko paljenje, ispuh preko propelera,
svjećica: Hoinda 98069-577P (NGK DR7EB), motorno ulje: 2,4 l, ulje u karteru: 0,52 l
Ugrađeni BLAST sustav. Prilagođeno mogućnosti korištenja NMEA 2000 sustava.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 2,09:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
LRTD-propeler 11 1/4 × 13, lampica za ulje,
prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), električni potisnik, električni trimer ili ručni s plinskim amortizerom,
ograničivač okretaja, zavojnica za punjenje 12V/17A.
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 685 mm/370 mm/1255 mm (S), 1360 (D) mm
Visina ogledala: 416 mm (S), 521 mm (D)
Težina: 88 kg (S)
Prodajni argumenti:
Dizajn:
3 cilindra – 888 cm3: najbolji omjer snage i težine, najlakši motor u svojoj klasi, lakši od
usporedivog dvotaktnog motora.
Pouzdanost:
Visokokvalitetna i robusna konstrukcija osigurava dug vijek trajanja motora,
alarm pregrijavanja u kućištu, indikator tlaka ulja, ograničivač okretaja.
Potrošnja:
50% manja potrošnja od dvotaktnog motora, prosječna potrošnja: 5,8 l/h
Praktičnost:
Vibracijska ruka preko punog nosača motora, smanjena buka zbog velikog
prigušivača usisa, električni starter, električni trim i nagib (LRTG).
Zaštita okoliša:
U skladu sa standardima EPA 2006 i CARB 2008