Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Tohatsu |
SREDIŠNJA PODRUČJA
Dizajn MFS100 temelji se na našim najprodavanijim modelima MFS40/50/60 i MFS9.9/15/20. Naslijeđe naših najuspješnijih i najpouzdanijih motora preneseno je na naš novi 4-taktni vanbrodski motor MFS100 s dinamičnim dizajnom i sofisticiranim detaljima, koji sadrži inovativne značajke i karakteristike.
Vodeća tehnologija u industriji, 4-2-1 Performance Tuned ispuh pruža neusporediv okretni moment u cijelom rasponu okretaja. Što veći okretni moment imate, to je provrt cijevi bolji, što znači veće brzine. Veći okretni moment također znači manji otpor, što zauzvrat znači više mogućnosti plovidbe; može se koristiti na bilo kojoj vrsti plovila. Od lakog do teškog, rekreacijskog ili komercijalnog.
Sinergijom između 4-2-1 Performance Tuned ispuha i našeg fino podešenog ECU programiranja, MFS100 pruža snažno ubrzanje kada je potrebno kako bi se brod brže doveo u glisiranje i omogućilo vam brže postizanje maksimalne brzine.
Opremljen standardnim značajkama poput sustava promjenjivog praznog hoda koji vam omogućuje promjenu brzine praznog hoda od 650 do 850 o/min, niskog prijenosnog omjera (2,08:1) koji vam daje okretni moment potreban vašem plovilu, sustava ispiranja slatkom vodom koji olakšava rutinsko ispiranje i alternatora visoke snage od 41 ampera, MFS100 nudi vodeće značajke u industriji koje očekujete od Tohatsua.
SPECIFIKACIJE
Motor 4 cilindra
Izlazna snaga 100 KS (73,6 kW)
Zapremnina 1995 cc
Provrt x hod 84 x 90 mm
Pokretanje Električno
Vrsta upravljanja Daljinsko upravljanje ili ručka za upravljanje
Naprijed - neutralno - unatrag
Prijenosni omjer 2,08:1
Mikroračunalni sustav paljenja programiran
Visina uvlačenja 20", 25"
Bezolovni benzin (87 oktana) ili više
Vrsta ulja NMMA certificirano 4-taktno ulje FC-W® **
Kapacitet ulja 4,2 l s filterom
Težina* 178 kg (392 lbs.)
Izlaz alternatora 12V, 492W, 41A
Maks. raspon okretaja 5.150 – 5.850
Elektroničko ubrizgavanje goriva standardno
Pokretanje u brzini Zaštita standardno
Termostatski kontrolirani sustav hlađenja standardno Ispušni sustav
standardno Upozorenje na pregrijavanje
standardno
Power Trim i Tilt standardno
Upozorenje na tlak ulja
standardno Promjenjiva brzina u praznom hodu standardno
SREDNJE OTOPLJENJE
Dizajn MFS100 temelji se na našim najprodavanijim modelima MFS40/50/60 i MFS9.9/15/20. Naslijeđe naših najsnažnijih i najpouzdanijih motora, s dinamičnim dizajnom i sofisticiranim detaljima, preneseno je na naš potpuno novi 4-taktni vanbrodski motor MFS100 s inovativnom funkcionalnošću i značajkama koje su prve u industriji.
Revolucionarni, prvi u industriji 4-2-1 Performance Tuned ispuh pruža neusporediv okretni moment u cijelom rasponu okretaja. Što više okretnog momenta imate, to je bolji holeshot, što znači veće brzine. Veći okretni moment također znači manji otpor, što zauzvrat znači više mogućnosti jedrenja; može se koristiti na bilo kojoj vrsti plovila. Od lakog do teškog, rekreacijskog ili komercijalnog.
Sinergijom između 4-2-1 Performance Tuned ispuha i našeg fino podešenog ECU programiranja, MFS100 pruža snažno ubrzanje kada je potrebno kako bi se brod brže pokrenuo i omogućilo vam brže postizanje maksimalne brzine.
Opremljen standardnim značajkama poput sustava promjenjivog praznog hoda koji vam omogućuje promjenu brzine praznog hoda od 650 do 850 o/min, niskog prijenosnog omjera (2,08:1) koji vam daje povećani okretni moment pri niskim okretajima potreban vašem plovilu, sustava za ispiranje slatkom vodom dizajniranog za lakše rutinsko ispiranje i alternatora od 41 ampera visoke snage, MFS100 pruža vodeće značajke u industriji koje očekujete od Tohatsua.
Prednosti Tohatsu 4-taktnog motora od 100 KS
Dinamičan dizajn s profinjenim detaljima
Uzbudljive plovidbene performanse
Vrhunska izdržljivost i optimizirana težina
Iznimna ekonomičnost goriva zahvaljujući jedinstvenom SOHC-4V dizajnu
Snažan zvuk motora i najtiši prazni hod
Precizno podešeno programiranje ECU-a
Dostupan u dugim (20”) i ultra dugim (25”) duljinama osovine
<
Visoke performanse i jednostavno rukovanje
4-2-1 Performance Tuned Ispušni sustav generira visoki okretni moment kako biste brže poletjeli u avion
Fino podešen ECU osigurava snažno ubrzanje kada je potrebno
Elektroničko ubrizgavanje goriva
Mikroračunalno programirani sustav paljenja za brže pokretanje
Visokoučinkoviti alternator od 41 ampera
Novo i poboljšano kućište mjenjača sa širom zaštitnom pločom i protuventilacijskom pločom
Podesiva trenja upravljača i trim pločica za smanjeni napor upravljanja
Power Trim and Tilt
Essentials za udobnost i pouzdanost operatera
Oplate od lima (SMC) za trajnost
Anodizirane glavne aluminijske komponente za povećanu otpornost na koroziju
Posuda za skupljanje ulja ispod filtera ulja za čišću izmjenu filtera ulja
Lako dostupan i uklonjiv filter goriva omogućuje jednostavno i brzo ispuštanje vode
Preko 16 žrtvenih anoda strateški postavljenih po svim glavnim komponentama
Prolazni ispušni ventil za tiši rad
Ugrađeni sustav ispiranja slatkom vodom za jednostavno rutinsko ispiranje
Promjenjiva kontrola brzine u praznom hodu od 650 do 850 o/min u 5 koraka
Trohoidna pumpa za ulje s pogonom na bregasto vratilo osigurava dugotrajnu trajnost kritičnih komponenti motora
Obloga kućišta pumpe za vodu od nehrđajućeg čelika za iznimnu trajnost
Upozorenje i zaštita
Upozorenje na nizak tlak ulja (vizualno i zvučno)
Upozorenje na pregrijavanje (zvučno)
Zaštita od pokretanja mjenjača za sigurnije pokretanje motora
Sigurnosna uzica (osnovna sigurnosna značajka, standardna na svim Tohatsu vanbrodskim motorima)
Ograničivač brzine
ZNAČAJKE
4-2-1 Performance Tuned ispuh
Izometrijski agregirani ispušni kolektor „4-2-1 Performance Tuned Exhaust“ maksimizira okretni moment i ubrzanje. Ovaj jedinstveni dizajn prvi je u industriji i nalazi se samo na Tohatsu vanbrodskim motorima. Projektiranjem svakog ispušnog prolaza iste duljine, spajanje ispušnih plinova iz svakog cilindra stvara dodatno usisavanje koje pomaže u izvlačenju ispušnih plinova iz motora. To potpuno eliminira mogućnost smetnji ispuha i dramatično poboljšava performanse.
Izniman okretni moment
S 4-2-1 Performance Tuned ispuhom, MFS75/90/100/115 imaju najveći okretni moment, brže vas dovode na ravno i postižu maksimalnu brzinu brže od bilo kojeg drugog konkurenta.
**Podaci se temelje na istraživanju koje je proveo i sastavio Tohatsuov inženjerski odjel**
Vrhunska izdržljivost i optimizirana težina
Radi visoke izdržljivosti i smanjenja težine, Tohatsu je optimizirao svaku relativno tešku komponentu kao što su glava cilindra, ispušni kolektor, baza motora, korito za ulje, donja jedinica itd. Na sve glavne aluminijske komponente primijenjen je i poseban postupak eloksiranja za produljeni vijek trajanja motora.
Izvrsna potrošnja goriva
MFS75/90/100/115 ima jedinstveni SOHC-4V dizajn u svojoj klasi, gdje su konkurenti SOHC-2V ili DOHC-4V. Svjećice su strateški postavljene u središte svake komore za izgaranje za najučinkovitije izgaranje s optimalnim provođenjem topline, što rezultira snažnim radom i učinkovitom potrošnjom goriva.
Tišina
S usisnom granom ujednačene duljine, 4-2-1 Performance Tuned ispuhom i fino podešenim ECU-om, MFS75/90/100/115 pruža uzbudljiv i performansama inspiriran zvuk motora. Čak i u velikom kapacitetu praznog hoda, zvukovi se odbijaju jedan od drugoga kako bi ublažili protok ispuha, doprinoseći najtišem zvuku praznog hoda.
Manevriranje
S fino podešenim ECU programiranjem, MFS75/90/100/115 dizajnirani su za poboljšanje ubrzanja kada je to potrebno kako bi se brod brže pokrenuo i pokrenuo. Kada potpuno otvorite gas, ECU to prepoznaje i istovremeno pali sva četiri cilindra. Istovremeno, ECU optimizira i isporučuje pravi zrak i gorivo, čineći smjesu zraka i goriva prikladnijom za brzo ubrzanje kako bi se generirao veći okretni moment. Što je veći okretni moment, to će vaše ubrzanje biti jače, što rezultira poboljšanim prodorima u jamu i time bržim planiranjem. (Kliknite ovdje) Osim toga, gornji i donji nosači i kućište mjenjača optimizirani su za izravan odziv upravljanja i upravljivost, kao i za povećanu stabilnost.
Višenamjenska ručka s PTT prekidačem na kraju ručke
Višenamjenska ručka kormila odličan je izbor za komercijalnu upotrebu. Ima ergonomski dizajniranu veliku ručicu mjenjača sprijeda i dužu ručku gasa s PTT (Power Trim & Tilt) prekidačem na kraju ručke za lakše upravljanje i manevriranje. Kako bi se uravnotežili različiti uvjeti vjetra i struje, sustav promjenjivog praznog hoda omogućuje korisniku odabir najbolje brzine praznog hoda od 5 različitih raspona okretaja jednostavnim pritiskom na prekidač.
TOCS 4,3-inčni LCD zaslon (opcionalno)
4,3-inčni TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) LCD zaslon spaja se na CAN sabirnicu i izravno komunicira s ECU-om motora. Podaci o motoru, kodovi grešaka i alarmi prikazuju se na LCD zaslonu.
SPECIFIKACIJE
Motor 4 cilindra
Izlazna snaga 100 KS (73,6 kW)
Zapremnina 1995 ccm (121,6 cu.in.)
Provrt x hod 84 x 90 mm (3,31 x 3,54 in.)
Pokretanje Električno
Vrsta upravljanja: Daljinsko upravljanje ili ručka
Naprijed - Neutralno - Unatrag
Prijenosni omjer 2,08:1
Mikroračunalno programirani sustav paljenja Visina
poprečne osi 20″, 25″
Gorivo Bezolovni benzin (87 oktana) ili više
Vrsta ulja NMMA FC-W® certificirano 4-taktno motorno ulje**
Kapacitet ulja 4,2 L (1,11 gal.) s filterom
Težina* 178 kg (392 lbs.)
Izlaz alternatora 12 V, 492 W, 41 A
maks. Raspon okretaja 5.150 – 5.850
Elektroničko ubrizgavanje goriva Standardno
Pokretanje u Zaštiti opreme
Standardno Termostatski kontrolirani sustav hlađenja
kroz propeler Ispušni
sustav Standardno Zujalica za pregrijavanje Standardno
Power Trim i nagib Standardno
Upozorenje na tlak ulja Standardno
Promjenjiva brzina praznog hoda Standardno
* Specifikacija težine temelji se na najlakšoj verziji.
** FC-W® je registrirani zaštitni znak Nacionalnog udruženja proizvođača brodova (NMMA)
Specifikacije i opisi podložni su promjenama bez prethodne najave.
Model Duljina osovine Cilindri Električni start Ručka Ručka Daljinski upravljač 12V
Sustav punjenja Power Trim
i nagib
MFS100AETL 20 4 S Vidi napomenu Vidi napomenu SS
MFS100AETUL 25 4 S Vidi napomenu Vidi napomenu SS
5 godina jamstva.
Slovenski PDV od 22% već je uključen u cijenu motora.