Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Tohatsu |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 14.7 |
Način pokretanja | Ručno i električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6100 |
MFS20
PRIJENOSNI
Tohatsuov novodizajnirani MFS 20 KS s elektroničkim ubrizgavanjem goriva (EFI), koji se može pohvaliti time što je najlakši vanbrodski motor u svojoj klasi, odličan je izbor za mnoge nautičare. Samo zato što je lakši od našeg prethodnog četverotaktnog motora od 20 KS ne znači da ne može pružiti istu razinu performansi. Ovaj četverotaktni elektronički ubrizgavač goriva (EFI) od 20 KS bez baterije ima nevjerojatan okretni moment i maksimalnu brzinu uz niske vibracije. Odlučili smo se za izradu EFI vanbrodskog motora jer nudi jednostavno pokretanje bez potrebe za čokom i glatko, oštro ubrzanje u cijelom rasponu okretaja. Još jedna dodatna prednost EFI-ja u odnosu na naš prethodni vanbrodski motor s rasplinjačem je njegova učinkovitost goriva sa širokim leptirom, što vam omogućuje da idete do 50% dalje s manje goriva.
Power Tilt je također dostupan na mnogim modelima. Power Tilt od 20 KS idealan je za gumenjake, ribarske brodove i pontone. Jedinstveno dizajniran motor poboljšava funkcionalnost i udobnost zahvaljujući laganom motoru za naginjanje i nosaču za krmu. Sada možete nagnuti motor iz vode pritiskom na gumb. Pojednostavite svoje iskustvo plovidbe s modelom električnog naginjanja. Isprobajte naš novi EFI od 20 KS za vrhunsko iskustvo plovidbe, jer ne zaslužujete ništa manje.
Višenamjenska ručka upravljača
Prekidač za zaustavljanje, mjenjač naprijed, vijak za podešavanje trenja i prekidač za električni nagib (PTS: samo na modelima s električnim nagibom) integrirani su u ručku upravljača radi praktičnosti.
Sklopiva ručka za nošenje
Sprijeda smo uključili ručku za nošenje koja se lako može spremiti kada se ne koristi.
Separator vode iz goriva
Visokokvalitetni i jednostavni separator vode iz goriva standardna je oprema na svim motorima EFI 20 | 15 | 9.9. Ovaj jedinstveni, ali jednostavni separator vode iz goriva ne zahtijeva upotrebu jednog alata za ispuštanje vode.
Poboljšano težište
Pomicanjem teških komponenti (npr. radilice, pogonskog vratila) 30 mm naprijed u usporedbi s prethodnim modelom, težina naginjanja smanjena je za 26% u usporedbi s prethodnom verzijom, što korisnicima olakšava ručno naginjanje.
Kompaktni raspored sustava goriva za jednostavno održavanje
Spremnik za odvajanje pare (VST) dizajniran je za integraciju visokotlačne pumpe za dovod goriva, regulatora i hladnjaka goriva u jednu komponentu.
SPECIFIKACIJE
Motor (broj cilindara) 2
Izlazna snaga 20 KS (14,7 kW)
Zapremnina 333 cc (20,32 cu.in.)
Provrt x hod 61 x 57 mm (2,40 x 2,24 in.)
Start Električni i ručni
Vrsta upravljanja: Daljinski upravljač ili ručka
Mijenjač brzina Naprijed - Neutralno - Unatrag
Omjer prijenosa 2,15:1
Odabir raspona propelera 6″ - 10″
Poprečna visina 15″, 20″
Gorivo Bezolovni benzin (87 oktana)
Vrsta ulja NMMA FC-W® certificirano 4-taktno motorno ulje** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ)
Kapacitet ulja 1,07 qt. (1 L)
Spremnik goriva 3,1 US gal. (12 lit.) Težina zasebnog spremnika goriva
* 94,7 lbs. (43 kg)
Opcionalni izlaz alternatora: 12 V, 145 W, 12 A (standardno na modelima s električnim pokretanjem)
Maks. raspon okretaja u minuti 5.400 – 6.100
Digitalni ECU kontrolirani sustav paljenja Standardno
pokretanje Zaštita opreme Standardno
Termostatski kontrolirani sustav hlađenja
Standardno Ispušni sustav kroz propeler Standardno
Upozorenje na tlak ulja
Standardno Vožnja u plitkoj vodi Standardna
opcija električnog nagiba
* Specifikacija težine temelji se na najlakšoj verziji.
** FC-W® je registrirani zaštitni znak Nacionalnog udruženja proizvođača brodova (NMMA)
Specifikacije i opisi podložni su promjenama bez prethodne najave.