Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Suzuki |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 257.4 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6300 |
Sustav dvostrukog propelera
Suzukijeva antikorozivna zaštita
DOHC motor, 24 ventila, 4,3 L
Samodijagnostički sustav
Lean Burn sustav za smanjenje potrošnje
Upozorenje na servisni interval
Lanac bregastog vratila umjesto remena
CDI sustav paljenja za uglađeniji rad
Visokoučinkoviti alternator hlađen zrakom
Suzukijev sustav za trolling (opcionalno)
Višetočkovno sekvencijalno elektroničko ubrizgavanje
Potražnja za vanbrodskim motorima raste na globalnom tržištu. Najveći porast je u klasi snažnih motora. Mnogi proizvođači brodova odlučuju se opremiti veća plovila, koja prelaze 12 m duljine, s više vanbrodskih motora. Kako plovila postaju veća, motori moraju biti snažniji. Sve češće nailazimo na plovila koja mogu biti opremljena ne samo s dva, već s tri ili čak četiri vanbrodska motora velike snage.
Izrada motora s većom snagom nije tajna. Povećate li obujam ili dodate turbopunjač, motor ima veću snagu. Naravno, veći motori troše više goriva, veći su i teži, sve složeniji, a pouzdanost postaje problem.
Bez obzira na snagu motora, brzinu plovila uvijek određuju oblik trupa, hidrodinamička svojstva, propeleri i način ugradnje motora na plovilo. Stoga su u Suzukiju prilikom projektiranja novog muscle cara odlučili započeti dizajn na praznom listu papira i uzeti u obzir sve navedene čimbenike. Prvo su pogledali postojeća rješenja za vanbrodske motore s jednim propelerom. Činjenica je da takav motor proizvodi puno potiska, ali nažalost, kao nusprodukt, uzrokuje puno okretnog momenta na plovilu zbog rotacije propelera u jednom smjeru. Kako bi se ta izgubljena energija korisno iskoristila, brzo su odlučili da će biti potrebno koristiti dva propelera koja se okreću u suprotnom smjeru. Drugi problem s pogonima je mjenjač ispred propelera, koji ometa idealan protok vode do propelera. Što je veća snaga i okretni moment motora, to mjenjači moraju biti jači kako bi prenijeli snagu s pogonskog vratila motora na vratilo propelera. Iz tog razloga mjenjači su veći, a njihovo kućište ometa protok vode do propelera.
Suzuki je stoga proveo nekoliko godina razvijajući motor, provodeći brojne testove i mjerenja kako bi poboljšao način na koji se snaga motora najbolje pretvara u potisak vode.
Vrsta agregata
DOHC, 4-taktni
Broj cilindara
V6
Sustav usisavanja goriva
Elektroničko Lean Burn
Volumen (cc)
4.39
Snaga kW (KS)
257,4 (350)
Raspon brzine (o/min)
5.700 – 6.300
Količina ulja (L)
8,0
Spremnik goriva (L)
–
Paljenje
Digitalni CDI
Alternator
12V 54A
Prijenosni omjer
2,29:1
Model
Noga
Pokretanje
Upravljanje
Obrezivanje
Težina (kg)
DF350
635 mm
Elektro
Digitalni daljinski upravljač
Hidraulički
352
3 godine jamstva.