Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 149.1 |
Težina motora (u kg) | 267 |
Način pokretanja | Električno |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
HONDA BF 200 modeli: BF200 LR, BF200 XR,
BF200 LD, BF200 XD, BF200
UD
Objašnjenje
L: Duga os, X: Vrlo duga os, U: Ultra duga os, D: Elektronički mjenjač/gas i električni start, R
: Mehanički mjenjač/gas i elektronički start C:
Suprotna rotacija (rotacija propelera ulijevo) kod dva motora.
Tehnički podaci: Motor: 4-taktni OHC 3583 cm3, V6 pod kutom od 60, 200 KS/149,1 kW pri 6000 o/min, hlađen vodom, sekvencijalno ubrizgavanje elektroničko izravno paljenje, varijabilni usis zraka, propeler kroz ispuh, svjećica: NGK 1ZFR6K-11, ulje u motoru: 8,8 L, ulje ispred: 1,17 l
Mjenjač: omjer mjenjača 1,86:
1,
naprijed – neutralno – nazad
Oprema:
Propeler (opcionalno), lampica za kontrolu ulja s upozorenjem, prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop),
električni zrming drive, električni trim, integrirani separator goriva, ograničivač okretaja, zavojnica za punjenje 12V-60A,
daljinski upravljači i set instrumenata po vašem izboru.
Dimenzije: Duljina/širina/visina: 920 mm / 625 mm / 1670 mm (D), 1800 mm (X), 2043 (U) Visina ogledala: 507 mm (D), 634 mm (X) Težina: 267 kg (D), 272 kg (X)
Prodajne prednosti: Performanse: maksimalna brzina i ubrzanje poput dvotaktnog motora, bolja snaga u širem
rasponu okretaja, veliki obujam i varijabilni usis zraka:
najveći okretni moment u svojoj klasi pri
punom gasu (maksimalni okretni moment 3000 o/min).
Udobnost:
Vrlo tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga od
2000 okretaja u minuti, 5 decibela manje buke od dvotaktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem = dvostruko više buke, zavojnica za punjenje 12V-60A s najboljom snagom na
tržištu, moguće trenutno punjenje pri 2000 okretaja u minuti.
Sekvencijalno ubrizgavanje goriva za nižu potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim
motorima, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, senzor goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 27 l/h. Pouzdanost
:
visokokvalitetne i dugotrajne automobilske komponente,
elektronička kontrola svih parametara motora.
Dizajn:
Moderan i ekskluzivan dizajn rezultira rasporedom cilindara od 60 stupnjeva, proizvedenim s značajkama uštede prostora, tako da je veličine dvotaktnog motora, idealnog za
instalacije
gdje se koristi dvostruka motorizacija.
Zaštita okoliša:
zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, niže
emisije ispušnih plinova (HC i Nox) od dvotaktnih motora s izravnim ubrizgavanjem