Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 110.3 |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
L: Duga osovina, X: Iznimno duga osovina, XX: Ultra duga osovina, D: Europski tip,
C: Suprotna rotacija (rotacija propelera ulijevo) za dva motora.
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni DOHC, 2354 cm3, 4 cilindra, 150 KS/110,3 kW pri 6000 o/min,
vodom hlađen, sekvencijalno ubrizgavanje, elektroničko izravno paljenje, varijabilni
usis zraka, propeler kroz ispuh, svjećica: NGK IZFR 6 K11,
VTEC: Varijabilno upravljanje i podizanje ventila, elektronički kontrolirano / 16 ventila
, ulje u motoru: 7,5 l, ulje u ložištu: 0,98 l/h
, ugrađeni BLAST sustav, opcija elektroničkog upravljanja.
Motor prilagođen standardu NMEA 2000.
Mjenjač:
Prijenosni omjer 1,87:1, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
Propeler (opcionalno), indikatorska lampica ulja s upozorenjem,
prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), električni potisnik, električni trimer, integrirani separator goriva,
ograničivač okretaja, zavojnica za punjenje 12V-40A, daljinski upravljači i set instrumenata
Dimenzije:
Duljina/širina/visina: 845 mm/580 mm/1665 mm (D), 1795 mm (X)
Visina ogledala: 508 mm (D), 635 mm (X)
Težina: 214 kg (D), 217 kg (X)
Prodajni argumenti:
Performanse:
Najveća brzina i ubrzanje nego kod dvotaktnog motora, bolja snaga u širem
rasponu okretaja, veliki obujam i varijabilni usis zraka: najveći okretni moment u klasi pri
punom gasu (maksimalni okretni moment 3000 o/min).
VTEC i DOHC VETC kombinirano: dvostruka bregasta osovina u glavi motora (dvije bregaste osovine)
3 odvojena kruga hlađenja: glava, blok i noga
Motor je isti kao u novom Accordu
Praktičnost:
Vrlo tih: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, maksimalna snaga
od 2000 okretaja u minuti, 5 decibela manje buke od dvotaktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem = upola manje buke, zavojnica za punjenje 12V-40A s najboljim pokretanjem
na tržištu.
Potrošnja:
Sekvencijalno ubrizgavanje za nižu potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim motorima
, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, sonda za gorivo
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 18,7 l/h.
Pouzdanost:
Visokokvalitetne i dugotrajne komponente iz automobilske industrije.
Elektronička kontrola svih parametara motora. (novi motor iz Accorda)
Zaštita okoliša:
Zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, dvostruko veće emisije ispušnih plinova
(HC i Nox) od dvotaktnih motora s izravnim ubrizgavanjem.