Kategorija i podkategorija: | Brodski motori - Vanbrodski motori |
---|
Stanje | Novo |
---|---|
Proizvođač | Honda |
Vrsta motora | 4-taktni |
Snaga motora (u kW) | 29.8 |
Max. broj okretaja (u Rpm) | 6000 |
Objašnjenje
S: Kratka osovina, L: Duga osovina
RT: Hidraulični trim, bočno daljinsko upravljanje, promet, indikator trima, ALU propeler i spremnik goriva od 25 l. Tehnički podaci
podaci: Motor:
4-taktni OHC, 808 cm3, 3 cilindra, 40 KS/29,8 kW pri 6000
okretaji u minuti,
hlađenje vodom, programirano ubrizgavanje goriva PGM-FI, elektroničko paljenje, ispuh kroz propeler, svjećica: Hoinda 98069-577P (NGK DR7EB), motorno ulje: 2,4 L, ulje u brzini: 0,52
L
Ugrađeni BLAST sustav. Prilagođene mogućnosti korištenja NMEA 2000 sustava.
Mjenjač: 2.09:1 mjenjač, naprijed - neutralno - natrag
Oprema:
LRTD-Propeler 11 1/4 × 13, lampica za kontrolu ulja s upozorenjem,
prekidač za brzo zaustavljanje (Quickstop), električni krmeni upravljač, električni trim ili ručni s amortizerom, ograničivač okretaja,
zavojnica za punjenje 12V / 17A.
Dimenzije: Duljina / širina / visina: 685 mm / 370 mm / 1255 mm (S), 1360 (D) mm
Visina ogledala: 416 mm (S), 521 mm (D)
Težina: 88 kg (S), 90 kg (D)
Prodajne prednosti: Zapremnina: 3 cilindra – 888 cm3:
najbolji omjer snage i težine, najlakši motor u svojoj klasi, lakši i snažniji od
paralelnog dvotaktnog motora.
Pouzdanost:
Visokokvalitetna i robusna konstrukcija osigurava dug vijek trajanja motora,
alarm pregrijavanja, indikator tlaka ulja, ograničivač brzine.
Učinkovitost goriva: 50% manja potrošnja od dvotaktnog motora, prosječna potrošnja: 5,8 l/h
Praktičnost:
Vibracijska ruka preko kompletnog nosača motora, smanjena buka putem velikog
prigušivača usisa, električnog pokretača, električne opreme i nagiba (LRTG).
Zaštita okoliša:
zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008