Osnovni podaci
Dob: novi
Prijeđeni kilometri:
Motor: 286 cc, 1 cilindar, 4 takta
Snaga motora: 20 kW (27 KS)
Mjenjač: nožni mjenjač
Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje
Prijenos snage: lanac
Blokada:
Kategorija: Enduro
Boja:
Interni broj:
Kraj ogleda: CKŽ 139, KRŠKO
Oprema i ostale informacije o ponudi
servisna knjiga / potvrđena
slovenskog porijekla
PO NARUDŽBI
MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO
OVLAŠTENI SERVIS I DOSTAVA
U SLOVENIJI
VELIKI IZBOR OPREME ZA MOTOCIKLE I MOTO
KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTO ODJEĆA
, KOFERI, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATI BRENDOVI
Za zahtjevnije korisnike , Honda je ponudila i repliku CRF300LR Rally koja izgledom i bogatom opremom vjerno prati rally specijalke.
Novodizajnirani CRF300LR Rally je lakši, jači i još profinjeniji od svog prethodnika. Dizajn sugerira da je stvoren i za duža putovanja. Veliki vizir, prednje bočne stranice i štitnici za ruke pružaju izvrsnu zaštitu od vjetra i drugih vremenskih utjecaja. Dvostruko asimetrično LED prednje svjetlo daje poseban štih. Čak su i pokazivači smjera izvedeni u LED tehnologiji. Sjedalo je sprijeda uže kako bi se lakše dohvatilo tlo, a straga šire za veću udobnost na dužim vožnjama. Zato novo sjedalo ima i ‘gumeni’ dodatak.
Veća Euro5 jedinica dobila je 10% više snage i 18% više okretnog momenta. To, u kombinaciji s 4 kg nižom ukupnom težinom, znači 13% bolji omjer snaga/težina i posljedično značajno bolje performanse. Kraći prijenosni omjeri također ga čine živahnijim, dok duži 6. stupanj prijenosa pruža udobnost putovanja. Klizna spojka pomaže u održavanju stabilnosti motocikla čak i tijekom grubog prebacivanja u niži stupanj prijenosa. Ukupna težina smanjena je za 4 kg unatoč većem spremniku goriva koji sada prima 12,8 l goriva i uz potrošnju od samo 3,1 l/100 km omogućuje autonomiju od preko 410 km s jednim punjenjem.
Unaprijeđena je vožnja na cesti i izvan ceste s novim aluminijskim stražnjim njihanjem, novim okvirom, povećanim razmakom od tla, dužim hodom ovjesa (sprijeda i straga sada 260 mm), obrnutim USD Showa prednjim vilicama promjera 43 mm,.. Poboljšana ergonomija vozača također omogućuje veću kontrolu motocikla. Kočioni diskovi su u obliku tratinčice poput onih na pobjedničkom modelu CRF450R i iznimno se brzo čiste. Dvokanalni sustav protiv blokiranja kotača (ABS) dio je standardne opreme. Lagani aluminijski kotači smanjuju neopruženu masu i pomažu u poboljšanju performansi ovjesa. ‘Aluminitna’ površina kotača je polirana do sjaja. Kotači su obično terenski u dimenzijama 21″ sprijeda i 18″ za stabilnost na teškom terenu. Također omogućuju ugradnju više terenskih guma, ako to želite. Krug okretanja je samo 2,3 m i osigurava agilnost na uskim gradskim ulicama ili izvan ceste.
Lako čitljiv LCD zaslon prikazuje brzinu, tahometar, prosječnu brzinu, odabrani stupanj prijenosa, potrošnju goriva, štopericu itd.
Ostala standardna oprema: zaštita donjeg dijela jedinice, promjenjiva ručica mjenjača, gumeni umeci na papučicama, unutarnji utezi smanjuju vibracije u volan, širi bočni stalak, …
Ovaj motocikl uspješno spaja svakodnevnu korisnost s užitkom avanturističkih putovanja na cesti i izvan nje. Ugodno će vas iznenaditi i niskim troškovima održavanja jer mu je redoviti servis potreban samo svakih 12.000 km ili jednom godišnje. Sve to uz Hondinu poslovičnu pouzdanost i izdržljivost.
Obujam: 286 cc
Maksimalna snaga: 20,1kW (27,3KS)/8,500/min
Maksimalni okretni moment: 26,6 Nm/6,500/min
Start: električni
Motor: hlađen tekućinom, 1-cilindrični, 4-taktni, DOHC
Emisija CO2: 70 g/ km
Gorivo
Ubrizgavanje goriva: elektronsko ubrizgavanje PGM-FI
Spremnik goriva: 12,8 l
Dimenzije Dimenzije
/D × Š × V): 2.230 × 920 × 1.415 mm
Međuosovinski razmak: 1.455 mm
Visina sjedala: 885 mm
Težina: 153 kg (spremno za vožnju)
Ostalo
Prednja guma: 80/100-21M/C 51P
Stražnja guma: 120/80-18M/C 62P
Kočnice: K/K, 2-kanalni ABS
Ponedjeljak – Petak: 08:00-20:00
Subota: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018509
+385952018510
+385952018511
Nedjelja i blagdani: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018512