Osnovni podaci
Dob: novi
Prijeđeni kilometri:
Motor: 649 cc, 4 cilindra, 4 takta
Snaga motora: 70 kW (95 KS)
Mjenjač: nožni mjenjač
Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje
Prijenos snage: lanac
Blokiranje:
Kategorija: Goli bicikl
Boja:
Interni broj:
Mjesto posjete: CKŽ 139, KRŠKO
Oprema i ostale informacije o ponudi
ABS sustav kočenja
sustav kontrole proklizavanja (TCS)
servisna knjiga / potvrđena
slovenskog porijekla
PO NARUDŽBI
MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO
OVLAŠTENI SERVIS I DOSTAVA
PO SLOVENIJI VELIKI
IZBOR OPREME ZA MOTO I MOTO
KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTORISTIČKA ODJEĆA
, KOFERI, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATE BRENDOVE.
Redizajnirani 24YM CB650R bit će dostupan u dvije potpuno nove boje i dvije nove kombinacije boja:
siva – NOVA Smokey Gray, s Crypton Silver Metallic detaljima
zelena – NOVA Laurel Green Metallic s Matt Vulcan Silver Metallic detaljima
crvena – Candy Chromosphere Red s NOVIM Matt Crypton Silver Metallic detalji
crni – Matt Gunpowder Black Metallic s NOVIM Matt Crypton Silver Metallic detaljima
Za 24YM, Hondin četverocilindrični goli dragulj razvija svoj Neo Sports Café stil s oštrim stilskim ažuriranjima. Hondini neo-klasici su moderni motocikli koji prikazuju klasične stilove dizajna u kombinaciji s modernim tehnikama. Ključni koncept u dizajnu Neo Sports Caféa je mehanička umjetnost, koja ističe ljepotu različitih mehaničkih elemenata kojima je Honda uvijek pridavala veliku važnost.
Svježi izgled CB650R ostaje u stilu retro minimalizma. Nova prednja svjetla, kućište hladnjaka, vozačevo sjedalo, stražnja jedinica i stražnje svjetlo ubrizgavaju više dinamičke energije, dok dugi spremnik goriva naglašava čvrstinu pravih metalnih površina i zadržava snažnu prisutnost na prekrasnom četverolinijskog motora. Kut upravljanja od 35° omogućuje uske, spore zaokrete i ravne U-okrete. Nova bočna plastika ispod sjedala osigurava elegantniji izgled. Visina sjedala ostaje 810 mm. Ispod sjedala nalazi se USB Type-C utičnica.
CB650R bit će prva Honda, uz supersportski motocikl CBR650R, koja će biti ponuđena s opcijom Honda E-Clutch tehnologije, koja eliminira potrebu da vozač koristi ručicu spojke za prebacivanje u viši ili niži mjenjač. Honda E-Clutch preuzima elemente tehnologije i performansi Quick Shiftera (QS), ručnih spojki i Hondine tehnologije mjenjača s dvostrukom spojkom kako bi stvorio jedinstvenu mješavinu ovih dokazanih pristupa koji otvaraju potpuno novi aspekt motociklističkog iskustva za vozače sve vrste i razine iskustva. Honda E-Clutch je sama po sebi jednostavna jer nema potrebe za korištenjem poluge spojke za prebacivanje u mjenjaču gore ili dolje. Vozač jednostavno treba pritisnuti papučicu mjenjača za iznimno brze i dosljedne promjene stupnjeva prijenosa, što donosi dodatni užitak u sportskoj vožnji. Poluga kvačila također nije potrebna prilikom vožnje unatrag ili zaustavljanja. Sustav postaje aktivan čim se motor uključi i glatko upravlja oba scenarija, eliminirajući mogućnost zastoja motora tijekom rada, pružajući dodatnu udobnost i bezbrižnost za gradsku vožnju, koja uključuje česta paljenja i gašenja. Honda E-Clutch također omogućuje vozaču odabir “osjećaja aktiviranja” za postavljanje količine sile potrebne na papučici za promjenu stupnjeva prijenosa. Postoje tri postavke: TVRDO, SREDNJE i MEKO. Tehnologija također obavještava vozača da prebaci u niži stupanj prijenosa putem simbola na ploči s instrumentima ako otkrije da je motocikl u visokom stupnju prijenosa pri određenoj brzini. Nadoplata za model s E-spojkom iznosi 500 €.
Potpuno novi TFT zaslon s 5 traka s vrhunskom tehnologijom optičkog povezivanja za poboljšanje vidljivosti na jakom suncu. Brtvljenjem razmaka između pokrovnog stakla i TFT zaslona pomoću smole, smanjuje se odsjaj i poboljšava se propusnost pozadinskog svjetla. Njime se upravlja pomoću novog 4-smjernog lijevog preklopnog prekidača s pozadinskim osvjetljenjem koji je jednostavan za korištenje i nudi 3 uzorka prikaza informacija: traku, krug i jednostavno.
Performanse su nepromijenjene: najveća snaga od 70 kW uz 63 Nm zabavna je brojka za Naked motocikl, klasični redni 4-cilindrični ‘pick-up’ i konačna snaga pri visokim okretajima stari su znanci. Opcija od 35 kW dostupna je za nositelje licence A2. Moderni 4-cilindraš sa specifikacijom Euro5 voli vrtjeti i daje više snage i okretnog momenta. Vrlo kompaktan i lagan motocikl odlikuje se vrhunskom dinamikom vožnje.
Ponedjeljak – Petak: 08:00-20:00
Subota: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018509
+385952018510
+385952018511
Nedjelja i blagdani: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018512