Bijelojaje.hr Oglasi Auto moto Honda CBR1000RR-RFIREBLADE
24.06.2024
14

Honda CBR1000RR-RFIREBLADE

23.990 €

Lokacija

Izvan Hrvatske - Unutar EU

Dodatne informacije

Snaga motora:
160 kW

Osnovni podaci
Dob: novi
Prijeđeni kilometri:
Motor: 1000cc, 4 cilindra, 4 takta
Snaga motora: 160 kW (218 KS)
Mjenjač: nožni mjenjač
Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje
Prijenos snage: lanac
Blokiranje:
Kategorija: Sportski
Boja: Crvena
Interni broj:
Mjesto posjete: CKŽ 139, KRŠKO
Oprema i ostale informacije o ponudi
ABS sustav kočenja
sustav kontrole proklizavanja (TCS)
putno računalo
servisna knjiga / potvrđena
slovenskog porijekla
PO NARUDŽBI

MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO

OVLAŠTENI SERVIS I DOSTAVA

PO SLOVENIJI VELIKI

IZBOR OPREME ZA MOTO I MOTO

KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTORISTIČKA ODJEĆA

, KOFERI, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATE BRENDOVE.

24YM CBR1000RR-R Fireblade SP bit će dostupan u Grand Prix crvenoj (trobojnoj).

Svojim novim modelom Honda CBR1000RR-R Fireblade nastavit će održavati reputaciju legendarnog motocikla koji će u novoj verziji nuditi još više užitka u vožnji. Godine 1992. Honda je iznenadila motociklistički svijet svojim radikalnim CBR900RR Firebladeom, koji je nudio idealnu kombinaciju snage i male težine. Tijekom godina model Fireblade ostao je vjeran ovom konceptu koji se izvrsno ponaša na trkaćoj stazi i na cesti.

Nova Honda CBR1000RR-R Fireblade stvorena je za brzu vožnju po trkaćoj stazi. I okvir i položaj za vožnju dizajnirani su za iznimno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade nudi nevjerojatnu učinkovitost i potpunu kontrolu. U razvoju agregata i šasije novog CBR1000RR-R Firebladea oslanjali su se na cestovnu homologiranu jurilicu RC213V-S, a po pitanju aerodinamike Honda se nastojala što više približiti MotoGP jurilici RC213V sebe. Novi CBR1000RR-R je geometrijski smanjen, što omogućuje još precizniju kontrolu pri vožnji velikom brzinom, te povećava stabilnost tijekom ubrzavanja i kočenja.

24YM CBR1000RR-R Fireblade SP prvi je bicikl na svijetu koji koristi novu treću generaciju Öhlins Smart Electronic Control (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) vilice i TTX36 (SV) stražnjeg amortizera, koji sada koristi Spool Internal Ventili i ovjes trkaće kvalitete s postavkama kojima upravlja Öhlinsovo Object-Based Tuning Interface (OBTi). Novost je i digitalna vodilica prednaprezanja opruge preko ploče s instrumentima. Prednjim diskovima upravljaju nove Brembo Stylema R čeljusti s četiri klipa i Brembo kočnica/glavni cilindar, dok Cornering ABS sada uključuje RACE način rada koji omogućuje isključivanje stražnjeg ABS-a. Redizajnirani središnji dio oplate ima nova krila koja generiraju potisnu silu za poboljšanje stabilnosti kočenja i dosljedno prianjanje prednjeg kraja, ali uz 10% manje napora u brzim skretanjima. Položaj za vožnju također je prilagođen za veću kontrolu, upravljač je viši, a pedale niže.

Nova 4-cilindrična jedinica pruža istu učinkovitost s unutarnjim izgaranjem kao motor RC213V-S, zajedno sa svojom tehnologijom niskog trenja. Promjer i hod klipa isti su kao kod RC213V racera. Motor novog CBR1000RR-R Fireblade opremljen je klipnjačama od titana i klipovima od kovanog aluminija. Izravan usis zraka s donje strane prednje maske u kombinaciji s novim 4-2-1 ispušnim sustavom s Akrapovič prigušivačem omogućuje nevjerojatnih 160 kW (217 KS) pri 14.500 o/min i 113 Nm okretnog momenta. Sustav “Throttle by Wire” omogućuje vozaču da još brže reagira na dodavanje gasa prilikom izlaska iz zavoja.
Tri programa vožnje Riding Mode vozaču omogućuju postavljanje pojedinačnih parametara kao što su:
– Snaga motora (P-power), koja se može postaviti u pet razina, razina 1 je najveća snaga motora
– Snaga kočenja motorom (EB-motorno kočenje) , podesiv u tri razine – 1 je najveća snaga kočenja
– W-wheelie sustav upravljanja podesiv u tri razine, razina 1 je najslabija. Sustav se također može isključiti.

Novi ‘dijamantni’ okvir izrađen je od aluminija debljine 2 mm i omogućuje mnogo preciznije podešavanje jer optimizira krutost okvira. Jedinica je pričvršćena na okvir na 6 mjesta, što značajno poboljšava upravljivost motocikla. Međuosovinski razmak sada iznosi 1455 mm za veću stabilnost, a težište je također optimizirano za veću agilnost. Stražnja klatna također je produljena za 30,5 mm, slično kao kod RC213V-S, koji je zadržao težinu svog kraćeg prethodnika. Fireblade se nalazi na novorazvijenom i potpuno podesivom Showa ovjesu: 43 mm BPF invertirane USD vilice sprijeda i BFRC amortizer straga. Stražnja guma je sada šira, dimenzija 200/55 ZR17.
Lakše i jače radijalno stegnute kočione čeljusti Nissin s 4 klipa surađuju s većim kočionim diskovima promjera 330 mm, koji zahvaljujući debljini od 5 mm omogućuju toplinsku stabilnost čak iu trkaćoj uporabi. Kočione čeljusti na stražnjem kotaču su Brembo, kao na RC213V-S. ABS u zavojima omogućuje učinkovito i sigurno kočenje čak iu samom zavoju. Sprječava mogućnost blokiranja kotača čak i tijekom manevara paničnog kočenja. Sustav kontrole stražnjeg podizanja (RLC) omogućuje izuzetno snažno kočenje bez podizanja stražnjeg kotača. Sustave je moguće postaviti u dva programa vožnje – Sport koji je namijenjen cestovnoj vožnji i Track koji omogućuje veću sigurnost i preciznost pri kočenju pri velikim brzinama na trkaćoj stazi.
Novi model sada ima novu 6-osnu inercijalnu mjernu jedinicu (IMU) koja zamjenjuje prethodni 5-osni IMU. Ova nova jedinica sada može još točnije prikupljati podatke potrebne za pravilno upravljanje motociklom tijekom vožnje. Zbog toga su također dorađeni sustav motorne kočnice i upravljački sustav Wheelie za kontrolu podizanja prednjeg kotača. Dodatno se može pohvaliti poboljšanim 9-stupanjskim sustavom protiv proklizavanja stražnjih kotača (HSTC), koji se također može isključiti. Potpuno nov je program za brzo pokretanje “START MODE” s kojim vozač može postaviti ograničenje na 6.000, 7.000, 8.000 ili 9.000 okretaja u minuti. Sustav omogućuje startanje s potpuno otvorenim gasom, što vozaču omogućuje da se potpuno koncentrira na spuštanje spojke, a start je samim time znatno sigurniji. Elektronički podesivi progresivni amortizer upravljača (HESD) uvijek je bio visoko cijenjen na Firebladeu, koji se sada može podešavati u tri koraka.

Za bolju kontrolu vožnje, novi CBR1000RR Fireblade opremljen je većim 5-inčnim TFT zaslonom u boji, koji se može pohvaliti i poboljšanom rezolucijom. Indikator prebacivanja u viši stupanj prijenosa vodoravna je linija od 5 bijelih LED dioda koje svijetle i trepću kada broj okretaja u minuti premaši postavljene vrijednosti. Prikaz na ekranu uključuje brzinomjer, brojač okretaja, odabrani stupanj prijenosa, temperaturu rashladne tekućine, prijeđenu udaljenost i dva brojača kilometara. Putno računalo dolje desno prikazuje trenutnu i prosječnu potrošnju goriva, potrošnju goriva na ruti, prosječnu brzinu, trajanje putovanja, preostalu rezervu goriva i domet s rezervom goriva. U gornjem dijelu možete odabrati prikaz odabranih okretaja za indikator prebacivanja u viši stupanj prijenosa, nagib, napon baterije, kalendar ili ručno postavljen tekst.
Hondin sustav Smart Key dodaje praktičnost, dok signal za zaustavljanje u nuždi (ESS) povećava vidljivost za sudionike u prometu iza.

Facebook
X
Email
WhatsApp
Šifra oglasa: 2138848
Dodaj u favorite

Objavi recenziju oglasa

Recenzije mogu ostaviti samo registrirani korisnici.
Trgomoto Krško d.o.o.
Korisnik je OFFLINE
Cesta Krških žrtev 59, 8270 Krško, Slovenija
Vidi sve oglase
Prijavi oglas
Ul. Buzinski krči 1, 10000 Zagreb
Zaprati nas!

Radno vrijeme

Ponedjeljak – Petak: 08:00-20:00

Subota: 09:00-17:00

Kontakt brojevi

+385952018509

+385952018510

+385952018511

Nedjelja i blagdani: 09:00-17:00

Kontakt brojevi

+385952018512

© 2024 Bijelojaje.hr - Sva prava pridržana.