Osnovni podaci
Dob: novi
Prijeđeni kilometri:
Motor: 286 cc, 1 cilindar, 4 takta
Snaga motora: 20 kW (27 KS)
Mjenjač: nožni mjenjač
Pokretanje motora: automatsko / ručno pokretanje
Prijenos snage: lanac
Blokiranje:
Kategorija: Enduro
Boja:
Interni broj:
Mjesto posjete: CKŽ 139, KRŠKO
Oprema i ostale informacije o ponudi
ABS sustav kočenja
servisna knjiga / potvrđena
slovenskog porijekla
PO NARUDŽBI
MOGUĆA ZAMJENA STARO ZA NOVO
OVLAŠTENI SERVIS I PRODAJA DOSTAVA
PO SLOVENIJI VELIKI
IZBOR OPREME ZA MOTO I MOTO
KACIGE, RUKAVICE, ČIZME, MOTO ODJELA
, TORBE, ULJA, REZERVNI DIJELOVI ZA SVE PRIZNATI BRENDOVI
Novi CRF300L je lakši, jači i još profinjeniji od svog uspješnog prethodnika CRF250L. Svježi dizajn dodaje malo oštrine i koketira s konkurentskim Hondama CRF.
Veća Euro5 jedinica dobila je 10% više snage i 18% više okretnog momenta. To, u kombinaciji s 4 kg nižom ukupnom težinom, znači 13% bolji omjer snaga/težina i posljedično značajno bolje performanse. Kraći prijenosni omjeri dodatno ga čine poletnijim, dok duži 6. stupanj osigurava udobnost putovanja. Klizna spojka pomaže u održavanju stabilnosti motocikla čak i tijekom grubog prebacivanja u niži stupanj prijenosa.
Unaprijeđena je vožnja na cesti i izvan ceste s novim stražnjim aluminijskim njihanjem, novim okvirom, povećanim razmakom od tla (sa 255 mm na 285 mm), dužim hodom ovjesa (sprijeda i straga sada 260 mm), obrnutim USD prednjim vilicama,.. Poboljšana
ergonomija vozača omogućuje veću kontrolu nad motociklom. Kočioni diskovi su u obliku tratinčice poput onih na pobjedničkom modelu CRF450R i iznimno se brzo čiste. Dvokanalni sustav protiv blokiranja kotača (ABS) dio je standardne opreme. Lagani aluminijski kotači smanjuju neopruženu masu i pomažu u poboljšanju performansi ovjesa. ‘Aluminitna’ površina kotača je polirana do sjaja. Kotači su obično terenski u dimenzijama 21″ sprijeda i 18″ za stabilnost na teškom terenu. Također omogućuju ugradnju više terenskih guma, po želji. Krug okretanja je samo 2,3 m i osigurava agilnost na uskim gradskim ulicama ili izvan ceste.
LCD zaslon prikazuje brzinu, tahometar, prosječnu brzinu, odabrani stupanj prijenosa, potrošnju goriva, štopericu itd.
Ovaj motocikl uspješno spaja svakodnevnu korisnost kao i užitak u avanturističkim off-road putovanjima. Štedljiva jedinica troši samo 3,1 litru na 100 kilometara. Ugodno će vas iznenaditi i niskim troškovima održavanja jer mu je redoviti servis potreban samo svakih 12.000 km ili jednom godišnje. Sve to uz Hondinu poslovičnu pouzdanost i izdržljivost.
Tehničke specifikacije Zapremina
motora
: 286 cc
Maksimalna snaga: 20,1kW (27,3KS)/8500/min
Maksimalni okretni moment: 26,6 Nm/6500/min
Start: električni
Motor: hlađen tekućinom, 1-cilindrični, 4-taktni, DOHC
Emisije CO2: 70 g/km
Gorivo
Ubrizgavanje goriva: elektronsko ubrizgavanje PGM-FI
Spremnik goriva: 7,8 l
Dimenzije Dimenzije
/D × Š × V): 2230 × 820 × 1200 mm
Međuosovinski razmak: 1455 mm
Visina sjedala: 880 mm
Težina: 142 kg (spremno za pogon)
Ostalo
Prednja guma: 80/100-21M/C 51P
Stražnja guma: 120/80-18M/C 62P
Kočnice: K/K, 2-kanalni ABS
Ponedjeljak – Petak: 08:00-20:00
Subota: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018509
+385952018510
+385952018511
Nedjelja i blagdani: 09:00-17:00
Kontakt brojevi
+385952018512