Kategorija i podkategorija: | Plovila - Motorni brodovi |
---|
Duljina (m) | 17.6 |
---|---|
Širina (m) | 5.2 |
TEHNIČKI PODACI:
CE kategorija: B
Duljina (oa): 17,6 m
Širina (oa): 5,2 m
Broj osoba: 30
Maksimalna snaga: 2600 KS
S prekrasnim dizajnom, duljinom od gotovo 18 metara i palubom Superocean 58 koju karakteriziraju mišićave linije i sve tipične stilske značajke brodogradilišta Scanner, Superocean 58 impresionira svojim palubnim prostorima i prostranošću interijera.
Inovacija je često sama sebi cilj, bez veze sa stvarnošću. Međutim, to nije slučaj sa Superoceanom 58: rođen iz specifičnog zahtjeva kupca, rezultat je dugotrajnog proučavanja inženjerstva, ergonomije i estetike te iznenađuje svojom kvalitetom i originalnošću. Projekt, koji je nastao iz suradnje dviju poslovnih stvarnosti – talijanskog Seascan Marinea, proizvođača poznatih luksuznih gumenjaka Scanner, i francuskog Yachting Maintenancea – s dizajnom i brodskom arhitekturom Donata Montemita i Benoita Marcilhacyja, u početku je pokrenut s ciljem stvaranja brodova bez kompromisa.
Vanjske linije karakterizira zakrivljeni profil cijevi koji se uzdiže prema pramcu kako se trup rasklapa, a nalazi se na gotovo svim vodećim modelima Scannera. To omogućuje promatraču da primijeti prozore trupa i nasluti nautičke značajke koje nudi geometrija trupa.
Prostrani prostori na palubi nude gostima brojna rješenja za uživanje na brodu: sunčališta, blagovaonice i krmene platforme za kupanje (s ugrađenim ljestvama za kupanje ili hidrauličkim pristupom) dizajnirane su kako bi zadovoljile potrebe velikog broja putnika. Brod može primiti do 30 putnika. Osim toga, brodogradilište klijentu daje mogućnost odabira materijala, završne obrade, opcija i rasporeda koji najbolje odgovaraju njegovom ukusu i potrebama. Zapravo, prema Scanneru, „ne postoji savršen brod. Postoji idealan brod za svaku osobu koja ga želi imati.“
Vanjski dio Superoceana 58
To je apsolutno istina, jer pravi luksuz leži u tome da se istaknete korištenjem jedinstvenih, po mjeri izrađenih predmeta. Model koji smo testirali u jesenski dan s mirnim morem u potpunosti je prekriven masivnom tikovinom. Pramac, bez jastuka, nudi ogroman prostor s prekrasnim pogledom, koji prekidaju samo tri široka ulaza u kabine ispod. Optička igra rubova tikovine i kvadratni oblik niskih bočnih stijenki bez bočnih ograda stvaraju vrlo ugodan i moderan optički geometrijski efekt.
Sunčalište Superocean 58 na pramcu Superocean 58 na krmi
Ekstremni pramčani dio ima posebnu dugu ladicu za veliki bimini top, koji se zatim može potpuno skloniti ispod jastuka. Ovaj sustav je estetski ugodan, praktičan i siguran na moru. Jednako je sjajno rješenje sidrenog vitla na palubi i sidrenog vitla ispod njega (postoji čak i ručni tuš na palubi za pranje lanca i ruku).
Zona za opuštanje Superoceana 58 Superocean 58 krma
Manevriranje se osigurava nožnim kontrolama, dok su dvije privezne bitve postavljene dalje unatrag kako bi se olakšali manevri pristajanja. Sidro je posebno dizajniralo samo brodogradilište, koje je odabralo vrlo poseban oblik. Još jedno rješenje koje Superocean 58 čini još udobnijim i prepoznatljivijim je dvostruka klupa/sofa na pramcu, odmah pored vjetrobranskog stakla, s jastucima za sjedenje i naslonom, nudeći privilegiran prostor i za navigaciju i za trenutke opuštanja/čitanja.
Paluba za sunčanje Superoceana 58
Široka središnja staza, prekrivena tikovinom, omogućuje putnicima potpunu sigurnost prilaska pramcu. U središnjem dijelu broda, zaštićenom velikom tvrdom palubom, nalazi se upravljačka konzola i sunčani ležaj za goste okrenute prema moru.
Superocean 58Scanner Marine T-Top upravljačka konzola
Konzola, prava kormilarska stanica u stilu superjahte, velikodušna je i veličinom i opremom. Potonja je kompletna, dobro raspoređena i lako dostupna. Ima puno prostora za pilota, koji tako može pronaći najbolji položaj za upravljanje i manevriranje brodom, s ukupno šest sjedala između klupe za pilota i kopilota. Tri stepenice vode do glavne palube, gdje je kokpit opremljen kao prava terasa s pogledom na more, opremljena kuhinjom s roštiljem, sudoperom, hladnjacima, vinskim podrumom, ostavom, ladicom za pribor za jelo i posuđe, a sve je prekriveno otvarajućim tikovim pločama: vanjski prostori su barem 40% širi od konkurencije.
Vanjski prostor za blagovanje Superocean 58 Blagovaonski stol Superocean 58
Vlasnik je odabrao rješenje iznimne društvenosti s dva velika stola s fiksnim nogama okružena prostorom za sjedenje u obliku slova L. Solarij je ugrađen u dio palube: dvije velike ležaljke za sunčanje zapravo su postavljene iznad dva vrlo korisna prostora, jedan za pohranu opreme, drugi za pomoćni čamac od 2,20 metara (napuhan). Mali, ali estetski ugodan tvrdi krov prekriva središnji dio broda, u kojem se nalaze kormilarska stanica i kuhinja, ali brodogradilište nudi mogućnost zasjenjivanja i krme posebnom bimini tendom koju podupiru karbonski stupovi koji se mogu spremiti u jedan od mnogih prostora za pohranu dostupnih po cijelom brodu.
Superocean 58 uvlačivi pramčani bimini
Zalazak sunca u Superoceanu 58
Superocean 58: Unutrašnjost
Iako se Scanner Superocean 58 očito smatra otvorenom jahtom, suočeni smo s puno svestranijim brodom. Zapravo, unatoč kategoriji dnevnih kruzera u koju bi se mogao smjestiti, brod nudi iste pogodnosti kao i pravi punopravni veći kruzer. Unutrašnjost zapravo nudi tri kabine i tri kupaonice, blagovaonicu s kuhinjom i stolom za blagovanje te kabinu za posadu s odvojenim ulazom iz kokpita.
Unutrašnjost Superoceana 58
Unutrašnjost je svijetla i prozračna, izrađena od ugodno bijelog drva s vidljivim žilama u vrlo nautičkom stilu te s nekim dijelovima zidova i namještaja u wengé boji: ugodna i moderna cjelina koja pojačava mladenački duh broda. Prozori nisu jako veliki, ali se djelomično otvaraju i dovoljni su da u prostorije unesu zrak i svjetlost; s druge strane, treba uzeti u obzir da je Superocean 58 brz i vrlo okretan motorni brod, pa certifikati namijenjeni osiguravanju visoke razine sigurnosti ograničavaju otvore na bokovima, ali i dalje postoje dva velika otvora na stropu.
Blagovaonica, smještena u sredini broda, ima gotovo kvadratni tlocrt i klasično je podijeljena na blagovaonicu na desnoj strani i kuhinju na lijevoj strani, s velikim prolazom u sredini koji olakšava kretanje po palubi. Kvadratni električni stol s jednom fiksnom nogom može se spustiti i pretvoriti u dva dodatna kreveta. Kuhinja je kompaktna, L-oblika i opremljena prekrasnim pregradnim otokom. Pronašli smo rješenje koje ugrađuje TV u vanjski zid kuhinjskog otoka, okrenut prema sofama i na pravoj udaljenosti, vrlo diskretan raspored i nimalo glomazan.
Superocean 58 glavna kabina Superocean 58 kabina za goste
Malo dalje nalazimo glavna vrata kabine pune širine, opremljena bračnim krevetom u sredini, dva ormara s vratima i dva noćna ormarića sa strane. Iznimna pažnja posvećena je detaljima i odabiru visokokvalitetnih materijala.
Superocean 58 glava Superocean 58 glava
Tri kupaonice, na primjer, imaju istu završnu obradu: jedan od zidova izrađen je od ultra tankog prirodnog cijepanog kamena, postavljenog na lagani nosač, koji u kombinaciji s preostalim bijelim zidovima i sudoperom od Coriana daje definitivno pobjednički estetski efekt. Prednost dvostruke VIP kabine je krevet koji gotovo u potpunosti zauzima raspoloživu površinu i, s bočnim panoramskim prozorom, stvara udoban i topao prostor. Treća gostinjska kabina umjesto toga ima krevet na kat.
Izgradnja
prozora Superocean 58
Trup je izrađen od stakloplastike s ručno kaljenom laminacijom, višeosnim pločicama, vinilesterom i izloženim smolama. Bokove i paluba umjesto toga koriste sendvič tehnologiju s jezgrom od PVC pjene. Dizajn trupa rezultat je dugog istraživanja velikih brzina, visokih naprezanja i potisne propulzije: dva potporna klizača sa svake strane osiguravaju dobru glatkoću i mekoću na vodi. U konstrukciji su također korištene najnovije tehnologije laserskog rezanja s numeričkim upravljanjem. Visokointenzivno bojanje osigurava dug vijek trajanja i savršenu završnu obradu.
Probna vožnja Superoceana 58
Probna vožnja Superoceana 58
Miran jesenski dan zasigurno nam nije pomogao da u potpunosti cijenimo karakteristike broda, čiji je trup posebno dizajniran kako bi pružio izvrsnu glatkoću u kombinaciji s pogonom potisnika, dobrim performansama i visokom stabilnošću na moru.
Superocean 58 u tijeku Superocean 58 lok
Čak i pri velikoj brzini, brod izvodi okretne zavoje, s dobrim nagibom. U najužim zavojima - govorimo o promjeru od oko 50 metara - motori gube brzinu, ali ne ulaze u kavitaciju, što je korisno za performanse.
Superocean 58 okretaja
Trup se čini prilično mekim s obzirom na prolaz kroz samogenerirane valove bez ikakvih posebnih udara trupa. Ima izvrsnu sposobnost samouspravljanja, što brod čini stvarno stabilnim čak i kada je u mirovanju, a njegov poseban dizajn čini ga izuzetno suhim u svim uvjetima na moru.
Superocean 58 trup Superocean 58 krmeno zrcalo
Sigurno je da se suočavamo s motornim brodom koji se, unatoč znatnoj veličini i težini, ponaša sportski i brzo, s maksimalnom brzinom od 37 čvorova. Kormilarska konzola Superoceana 58 je zaista kneževska, s proporcijama u stilu jahte i izvrsnim pogledom od 360 stupnjeva, koji prekidaju samo potporni potpornji tvrdog krova iznad. Široke staze po cijelom brodu i prisutnost brojnih rukohvata osiguravaju potpunu sigurnost na brodu. A sigurnost, uz estetiku i tehnologiju, aspekt je kojem brodogradilište posvećuje posebnu pozornost.
Superocean 58 noćno svjetlo
Ukratko, Superocean 58 kombinira klasični šarm i tehnološku modernost: ambiciozan cilj koji je talijansko-francuski proizvođač uspješno ostvario.
Tehničke specifikacije
Duljina 17,60 m
Širina 5,20 m
Gaz 1,10 m
Kapacitet spremnika goriva 2 x 1200 l
Kapacitet spremnika slatke vode 500 l
Kapacitet spremnika crne vode 80 l
Kapacitet spremnika sive vode 120 l
EC kategorija B
Težina s motorima 23T
Kapacitet putnika 30
Motori 2 x MAN 1000KM
Propulzivni potisnik Jolly Drive
Pramčani i krmeni potisnici Električni