Bijelojaje.hr Blog Auto Moto Najjeftiniji hibridni automobili 2024
Najjeftiniji hibridni automobili 2024

Najjeftiniji hibridni automobili 2024

Što ako jednostavno želite jedan od najjeftinijih hibridnih automobila? Jesu li te dvije stvari nespojive? Mi mislimo da jesu. S hibridnom tehnologijom koja je sada već duboko u trećem desetljeću mainstream automobilizma, stvari su se pomakle daleko od originalne Toyote Prius i Honde Insight. U 2024. hibridi dolaze u svim oblicima i veličinama. Ne morate platiti milijune eura da biste dobili stvarno dobar hibridni automobil.

Najbolji jeftini hibridni automobili više nisu limene kutije s nekonvencionalnim stilovima karoserije, sporim performansama i čudnim imidžom. U 2024. godini hibrid je savršeno konvencionalan izbor pogonskog sklopa, dostupan u širokom rasponu automobila od hibridnih SUV vozila do hibridnih 7-sjedala i svega između.

Popis u nastavku pokriva 5 najjeftinijih hibridnih automobila u prodaji prema redoslijedu cijena, počevši od najpovoljnijih. Svi su konvencionalni potpuni hibridi, također poznati kao samopunjivi hibridi, radije nego manje učinkoviti blagi hibridni modeli ili skuplji plug-in hibridi. Ne bismo ih nužno sve preporučili, ali ovdje ima nekoliko jeftinih dragulja. Cijene su bile točne u vrijeme pisanja u siječnju 2024.

Renault Clio

Prostrani mali automobil s F1 hibridnom tehnologijom. Predobro da bi bilo istinito?
ZA: Puno prostora za putnike, jednostavno rukovanje, dobro izgleda
PROTIV: Da budemo iskreni, Benzinski Clio je nešto bolji

Hibridni sustav Renault E-Tech navodno je izveden iz tehnologije Formule 1 i prilično je kompliciran. To ne sprječava da Clio E-Tech bude najjeftiniji novi hibrid koji trenutačno možete kupiti, s početnom cijenom od 24,886EUR.

Da budemo iskreni, više volimo obični Clio s benzinskim pogonom. Sustav E-Tech može biti malo nezgrapan. Ali ako vam se sviđa izgled i volite povremeno tihu električnu vožnju, ovaj mali Renault također impresionira prostranom unutrašnjosti i urednim rukovanjem. Toyota Yaris je hibridnost odradila bolje, ali Clio je korisno jeftiniji.

Toyota Yaris

Ekonomski najisplativije s 10-godišnjim jamstvom.
ZA: Toyotina pionirska hibridna tehnologija visoko je razvijena, izvrstan mpg u stvarnom svijetu, atraktivan
PROTIV: Malo tužan iznutra

Toyota je pionir hibridne tehnologije, s brojnim prvinama i desetljećima iskustva iza sebe. Što znači da je Yaris hybrid mnogo više od pompe za samopunjenjem. Znamo da može isporučiti ozbiljno impresivne milje po galonu u stvarnom svijetu. I dok je prethodne Yarisove hibride bilo prilično bolno voziti, ovaj je model živahniji, tiši i zapravo prilično dobar na zavojitoj cesti.

Svi modeli Yarisa (osim GR Yaris hot hatch) sada su hibridi, a oni najjeftiniji su iznutra malo depresivni u materijalnom smislu. Ali dolaze dobro opremljeni, a ako vam treba malo više prostora unutra, možete isprobati veći Yaris Cross koji se također nalazi na ovom popisu, a koji koristi sličnu učinkovitu tehnologiju. Cijene hibrida Yarisa kreću od 26,446EUR.

Dacia Jogger

Puno prostora za malo novca
ZA: Kvalitetna izrada, vrlo praktičan, sedam sjedala
PROTIV: Jeftin s razlogom, loš rezultat na Euro NCAP

Dacia Jogger odlično koristi Renaultov spremnik za dijelove i koristi isti E-Tech hibridni sustav kao Clio – ali s većim učinkom. Unatoč svojoj veličini, ovo je lagan automobil i čini se da je sustav podešen drugačije od svoje braće i sestara, pa iako nije baš besprijekoran u radu, ovdje se čini manje lošim.

Pomaže što Jogger ima mnogo drugih atraktivnih atributa. Protegnuti SUV oblik daje kavernoznu unutrašnjost, dizajn interijera je privlačan, a niska cijena znači da ćete dobiti sedam sjedala za cijenu superminija srednje klase. Ipak, ne očekujte puno standardne opreme. Cijene počinju od 26,872EUR.

Suzuki Vitara

Najbolje ako trebate jeftin, sposoban hibridni SUV
ZA: Dobar na cesti i izvan nje, lagan i okretan
PROTIV: Potpuni hibrid u velikoj je mjeri lošiji u odnosu na konvencionalni Boosterjet

Suzuki Vitara ima pomalo loš imidž u nekim krugovima, ali ima veliku korist od lagane izrade, pristojnog upravljanja i općenito impresivne Suzukijeve razine pouzdanosti. Ovo je lijep SUV za vožnju po cesti koji još uvijek može prijeći doslovno prirodu ako je potrebno.

Nažalost, potpuni hibridni sustav tvrtke također nas nije impresionirao, a ova verzija Vitare blijedi do točke gotovo prozirnosti u usporedbi s konvencionalnim Boosterjet turbo motorom. Također je nešto jeftiniji osjećaj iznutra nego Suzuki S-Cross koji je također na ovom popisu – ali budući da počinje s još pristupačnijim+h 28,046EUR, to se lako oprašta.

Mazda 2 Hybrid

Ako vam se čini poznat, to je zato što je to (skuplja) Toyota
ZA: Izvrsna potrošnja goriva u stvarnom svijetu, dobar za vožnju, trebao bi biti pouzdan
PROTIV: Skuplji od Toyote na kojoj se temelji

Da budemo potpuno iskreni, nismo vozili Mazdu 2 Hybrid. I premda bi se to trebalo promijeniti vrlo brzo kada Mazda lansira model 2024 facelift, to nije nešto oko čega smo posebno zabrinuti jer je ovo jedna od najočitijih vježbi mijenjanja oznake u posljednje vrijeme. Mazda 2 Hybrid uopće nije povezana s običnom Mazdom 2 – to je rebrendirana Toyota Yaris.

Ovo je dobra vijest u smislu da dobivate isti izvrstan hibridni sustav i uredno rukovanje – što znači odgovarajuće dobre milje po galonu u stvarnom svijetu i razumno živahnu vožnju. Ali manje je dobra vijest – na popisu najjeftinijih hibridnih automobila – da morate platiti prilično više da biste sjeli za upravljač Mazdinih verzija. Cijene počinju od 28,041EUR.

Renault Captur Hybrid

Udoban kompaktni SUV hibrid
PREDNOSTI: Udoban, prostran za svoju veličinu, interijer visoke kvalitete
PROTIV: Renaultov hibridni sustav nije najzgodnijiji

Nije iznenađenje da Renault Captur koristi isti pomalo nespretan hibridni sustav kao i drugi srodni modeli na ovom popisu ponajviše Nissan Juke, koji se natječe na istom području tržišta. Od ova dva, Renault bi dobio naš glas, jer iako je manje dostupan, bolji je, moderniji automobil.

Za početak, Captur je podešen da pruži udobnije iskustvo vožnje, za koje mislimo da odgovara prirodi malog, obiteljskog SUV-a. Renault također ima mnogo ljepšu unutrašnjost, posebno na modelima s višim specifikacijama, gdje finiš i završna obrada izgledaju prilično otmjeno. Cijene počinju od 28,976EUR.

Toyota Yaris Cross

Toyotin pouzdani hibridni sustav u malom SUV-u
ZA: Praktičniji od konvencionalnog Yarisa, dobar za vožnju, vrlo učinkovit
PROTIV: Nije sportski, nije brz

Ako vam se sviđa obećanje ekonomičnosti u stvarnom svijetu konvencionalne Toyote Yaris, ali žudite za malo više prostora, onda je ovo automobil za vas. Yaris Cross mali je SUV u gotovo istom tehnološkom duhu, a prema našem iskustvu nudi mpg koji se gotovo može mjeriti s manjim hatchbackom. Što ga čini doista vrlo učinkovitim.

Nije baš sportski, niti je brz. Ali Toyota Yaris Cross se uredno nosi i vrlo je udoban. Dodajte tu poznatu Toyotinu pouzdanost i 10-godišnje jamstvo, i ovo je jednako pragmatično kao hibridni SUV-ovi. Unutra nije tako lijep kao Captur, ali je inače vrijedan malog dodatnog troška. Cijene počinju od 29,046EUR.

Honda Jazz

Ne tako jeftin kao što je nekad bio, ali još uvijek sjajan hibrid
ZA: Vrlo pametna unutrašnjost, elegantan hibridni sustav, malen, ali praktičan
PROTIV: Osnovna verzija više nije dostupna

Jazz je vrhunski primjer Honde koja radi Honda stvari. Pomalo nespretan vanjski dizajn skriva iznimno pametnu unutrašnjost, upotpunjenu najnovijom iteracijom Hondinih ‘čarobnih’ stražnjih sjedala koja se preklapaju na više načina nego što se čini vjerojatno mogućim, dok e:HEV hibridni sustav puno vremena radi kao produžitelj dometa .

Pri gradskim brzinama 1,5-litreni benzinski motor pali samo za proizvodnju električne energije za elektromotore, ne okreće kotače izravno. Ali kada vozite brže, on pokreće i kotače, čineći Jazz brzim i učinkovitim u gradu, a opet udobnim na autocesti izvan njega. Osnovna oprema po povoljnoj cijeni je ukinuta, ali još uvijek smatramo da je ovo krađa, cijena od 30,846EUR.

Suzuki S-Cross

Dovoljno lijep auto, ali je bolji s nehibridnim motorom…
ZA: Lijep interijer, trebao bi biti pouzdan
PROTIV: Konvencionalni motor je bolji od hibrida

Iskreno nam se sviđa Suzuki S-Cross zbog njegove praktične unutrašnjosti, lagane konstrukcije i jednostavnog imidža. Ali najviše nam se sviđa s konvencionalnim Boosterjet turbo-benzinskim motorom; dostupni hibridni sustav s punim punjenjem može generirati poboljšane mpg i smanjene emisije CO2, ali također hendikepira S-Cross s očajnički nespretnim pogonskim sklopom.

S-Cross hibrid ima okretni moment otprilike koliko i auto s pedalama i gura sve kroz anemični hibridni sustav od 48 V i užasan automatizirani ručni mjenjač. Dakle, iako je ovo sveukupno bolji automobil od jeftinije Suzuki Vitara Hybrid, ovu njegovu inačicu još uvijek ne bismo dirali tuđim motkom. Cijene počinju od 32,545EUR.

Nissan Juke

Najskuplji jeftini hibrid koji vjerojatno nije vrijedan troška
ZA: način vožnje s jednom pedalom je pametan, još uvijek izgleda čudno, oštar za vožnju
PROTIV: tvrd u vožnji, stari interijer

Posljednji model na ovom popisu koji koristi Renaultov složeni hibridni sustav također je i najskuplji, a nije Renault. Štoviše, pomalo je poput pokušaja podučavanja starog psa novim trikovima. To nekako funkcionira na papiru, ali otkrili smo da je ekonomija u stvarnom svijetu razočaravajuća, a hibridni sustav i dalje frustrirajuće neugodan.

Upravljanje malo bolje nego vrlo sličan Renault Captur. No to je djelomično posljedica čvršćeg ovjesa, koji ovom ne baš uzbudljivom automobilu daje nepotrebno čvrstu vožnju. Unutrašnjost također nije blistavo atraktivna, ali barem je način vožnje e-Pedal prilično pametan. Želite jeftini hibridni SUV? Predlažemo vam Yaris Cross kao bolji izbor.

Ul. Buzinski krči 1, 10000 Zagreb
Zaprati nas!

Radno vrijeme

Ponedjeljak – Petak: 08:00-20:00

Subota: 09:00-17:00

Kontakt brojevi

+385952018509

+385952018510

+385952018511

Nedjelja i blagdani: 09:00-17:00

Kontakt brojevi

+385952018512

© 2024 Bijelojaje.hr - Sva prava pridržana.